BURMISTRZ MIASTA RAWA MAZOWIECKA
Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Rawie Mazowieckiej
1. Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie,
b) wykształcenie wyższe, specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej,
c) doświadczenie – 3 letni staż pracy w pomocy społecznej,
d) umiejętność kierowania zespołem ludzkim,
e) umiejętność wysłuchania klienta,
f) umiejętność współpracy z różnymi organizacjami i zakładami pracy,
g) umiejętność podejmowania decyzji,
h) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
i) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego i umyślne przestępstwo skarbowe,
j) nieposzlakowana opinia.
2. Wymagania dodatkowe:
a) otwartość,
b) komunikatywność,
c) dyspozycyjność.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) Przygotowywanie projektu planu finansowego jednostki.
2) Dysponowanie środkami określonymi w planie finansowym jednostki zgodnie z obowiązującymi przepisami.
3) Organizowanie administracyjno finansowe i gospodarcze obsługi jednostki i nadzór nad jej wykonaniem.
4) Zapewnienie prawidłowej realizacji zadań wynikających ze statutu i regulaminu organizacyjnego Ośrodka.
5) Wykonywanie czynności z zakresu prawa pracy w stosunku do pracowników jednostki.
6) Współpraca z wolontariuszami, organizacjami pożytku publicznego, stowarzyszeniami w zakresie zadań realizowanych przez jednostkę.
7) Zapewnienie optymalnego wykorzystania obiektów użytkowanych przez Ośrodek.
8) Przygotowanie projektów programów i innych informacji na potrzeby Organów Miasta Rawa Mazowiecka.
9) Współpraca z jednostkami organizacyjnymi miasta i innych jednostek.
10) Zapewnienie właściwego przestrzegania przepisów prawnych dotyczących działalności Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej.
11) Monitorowanie świadczenia usług.
12) Zapewnienie utrzymania wysokiej jakości usług.
4. Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny,
b) kwestionariusz osobowy,
c) curriculum vitae,
d) kopie świadectw pracy,
e) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
f) kopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach
g) oświadczenia:
- o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego i umyślne przestępstwo skarbowe,
- o stanie zdrowia.
Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie w Sekretariacie Urzędu Miasta Rawa Mazowiecka Pl. Piłsudskiego 5, pokój nr 12 lub listownie na adres: Urząd Miasta Rawa Mazowiecka, 96-200 Rawa Mazowiecka Pl. Piłsudskiego 5 z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko Dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Rawie Mazowieckiej”, w terminie do dnia 8 marca 2013 roku, godz. 14oo. Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej adres www.rawamazowiecka.pl oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta.
Wymagane dokumenty: list motywacyjny oraz CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 ze zmianami) oraz ustawą z 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2008 r. Nr 223, poz. 1458 ze zmianami)”.