BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ<br>UM Rawa Mazowiecka

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ UM Rawa Mazowiecka

  • Zamówienia Publiczne lata 2005-2010 »
  • Ogłoszenia Przetargów »
  • Rok 2008 »

Rok 2008

Burmistrz Miasta Rawa Mazowiecka ogłasza Przetarg nieograniczony na uporządkowanie koryta rzeki Rawki od km 59+700 do km 62+300 w granicach administracyjnych miasta Rawa Mazowiecka?

 

Burmistrz Miasta Rawa Mazowiecka

 Pl. Piłsudskiego 5

Tel. (046) 814 – 47 – 11, 814 – 34 - 57,

Fax. ( 0 46) 814 43-23

e-mail: srodowisko@rawamazowiecka.pl

 

o  g  ł  a  s  z  a

Przetarg nieograniczony na uporządkowanie koryta rzeki Rawki od km 59+700 do km 62+300 w granicach  administracyjnych miasta  Rawa Mazowiecka”

 „oznaczony wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) jako: - roboty w zakresie ochrony  przeciwpowodziowej – 45246400-7

Szczegółowy zakres prac objętych przedmiotem zamówienia podano

 w Specyfikacji Technicznej /zał. nr 7 do SiWZ/, oraz w przedmiarze robót /zał. nr 1A/ i  w formie graficznej - mapa /zał nr 1B/.

 

1.Wykonawca wykonywać będzie przedmiot umowy przy użyciu własnego sprzętu i urządzeń.

2. Uzyskane w procesie wykonywania przedmiotu zamówienia odpady stałe   Wykonawca                   

    we własnym zakresie i na własny koszt dostarczy na miejskie   wysypisko śmieci.

3. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody powstałe w czasie  prowadzenia robót.

Dodatkowe  warunki:

Do obowiązków Wykonawcy należy sprawdzenie w terenie warunków zamówienia, celem uzyskania wszelkich informacji technicznych do przygotowania oferty.


Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w pok. nr 18 Plac Piłsudskiego 4. Specyfikacja jest również udostępniona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://bip.rawamazowiecka.pl .

 

Nie przewiduje się składania ofert częściowych, ani wariantowych.

 

Termin realizacji zamówienia:

 Do  dnia 20 października 2008r. 

 

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy:

 

1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

 

2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują  osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

 

3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

                      4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia;

                      5) udzielą  co najmniej 36 miesięcy gwarancji.

 

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:

Na potwierdzenie  spełnienia wymaganych przez Zamawiającego warunków

Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty następujące informacje, dokumenty

i oświadczenia:

 

6.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art.22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych zgodnie z drukiem załączonym do specyfikacji /załącznik nr 2/.

 

6.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

W przypadku składania ofert przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę.

W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia musi być załączone potwierdzone notarialnie pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust 2 ustawy prawo zamówień publicznych.

 

6.3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i  opłat  lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie  na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie  w całości wykonania decyzji organu podatkowego.

Zaświadczenie wymienione w punkcie 6.3. nie może być wystawione wcześniej niż  3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

 

6.4. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem  składek na ubezpieczenie społeczne, lub zdrowotne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.

Zaświadczenie wymienione w punkcie 6.4. nie może być wystawione wcześniej niż  3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

 

6.5. Wykaz  usług dotyczących wykonania czynności przewidzianych

w przedmiocie umowy, wykonanych w latach 2005 - 2007/załącznik nr 3/, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,

z podaniem ich wartości, oraz daty i miejsca wykonania.

Każdą z wymienionych w wykazie robót należy poprzeć dokumentami potwierdzającymi, że zamówienia wykonane zostały należycie z podaniem kwoty.

UWAGA:   Do dalszego postępowania zakwalifikowani będą  Wykonawcy, którzy w załączniku nr 3 wykażą się co najmniej dwoma robotami

o wartości nie mniej niż 50.000 zł łącznie, każda o podobnym zakresie i charakterze do przedmiotu zamówienia. 

      

6.6. Wykaz pracowników, którymi dysponuje Wykonawca, przewidzianych do wykonania zamówienia /załącznik nr 4/.

UWAGA:  Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania:

         - pracownikiem uprawnionym do kierowania robotami posiadającym    kwalifikacje w zakresie prowadzenia prac stanowiących przedmiot zamówienia,

         - pracownikiem wykwalifikowanym jako operator spycharki do rozplantowania urobku ( z niezbędnymi uprawnieniami).

         Należy przedłożyć kserokopię zaświadczenia kwalifikacyjnego.

          6.7. Wykaz sprzętu, którym dysponuje Wykonawca, przewidziany do

          realizacji  zamówienia / załącznik nr 5 /.

 

          6.8. Wykonawca składając ofertę musi parafować wzór umowy

          /załącznik nr 6/ jako znak jej akceptacji.

 

 

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o powyższe dokumenty, oświadczenia i informacje wg. formuły spełnia/nie spełnia.

Wykonawca wykona osobiście przedmiot zamówienia.

 

Zamkniętą kopertę z ofertą oznaczoną: „Oferta na uporządkowanie koryta rzeki Rawki od km 59+700 do km 62+300 w granicach administracyjnych miasta Rawa Mazowiecka „ należy złożyć w siedzibie Zamawiającego do dnia 05.09. 2008r. do godz. 10 00w Sekretariacie Urzędu Miasta  w Rawie Mazowieckiej Pl. Piłsudskiego 5 pok. nr 12 .  Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie Zamawiającego (Pl. Piłsudskiego 5 pok. nr 15(sala konferencyjna) w dniu 05 września 2008r. o godz. 1010.
Przy otwarciu ofert dopuszcza się obecność oferentów.


Wadium: 1.000,00 zł

 

Kryteria oceny ofert:

Jedynym kryterium oceny ofert jest oferowana cena.
 

Uprawnionymi do kontaktów z oferentami są:

Artur Piotrowski

Plac Piłsudskiego 4 pokój nr 16, tel. (046) 814 34 57, wew. 140.

Anna Idzikowska

Plac Piłsudskiego 4 pokój nr18, tel. (46) 814 34 57, wew.122.

 

Termin związania ofertą: 15 dni od terminu składania ofert.

 

W zamówieniu nie zostanie wykorzystana aukcja elektroniczna, nie przewiduje się ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz zawarcia umowy ramowej.


Ogłoszenie o niniejszym zamówieniu publicznym zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 21.08.2008r.

 

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Piotrowski Artur
    data wytworzenia: 2008-08-21
  • opublikował: Artur Piotrowski
    data publikacji: 2008-08-21 10:01
  • zmodyfikował: Artur Piotrowski
    ostatnia modyfikacja: 2008-08-21 15:19
Załączniki
  • SPECYFIKACJA.doc (DOC)
  • Specyfikacja__techniczna.doc (DOC)
  • Za_____do_specyfikacji.doc (DOC)
  • za___6.doc (DOC)
  • opublikował: Artur Piotrowski
    data publikacji: 2008-08-21 13:19
fotokod
Stronę wygenerowano: 2025-07-19 17:32:56
Przejdź do strony źródłowej »
Strona wygenerowana z systemu bip.net