BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ<br>UM Rawa Mazowiecka

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ UM Rawa Mazowiecka

  • Zamówienia Publiczne lata 2005-2010 »
  • Ogłoszenia Przetargów »
  • Rok 2008 »

Rok 2008

Ogłoszenie o zamówieniu

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi
 
Rawa Mazowiecka: wykonywanie, dostarczanie i wydawanie gorących posiłków jednodaniowych dla uczniów Szkoły Podstawowej Nr 1, Szkoły Podstawowej Nr 2, Szkoły Podstawowej Nr 4 oraz Gimnazjum nr 1 i Gimnazjum Nr 2, dla których organem założycielskim jest Miasto Rawa Mazowiecka.
 
ZAMAWIAJĄCY
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Rawie Mazowieckiej, do kontaktów: Winiarska Agata, ul. Kościuszki 5, 96-200 Rawa Mazowiecka, woj. łódzkie, tel. 046 814-46-30, e-mail: mopsrawa@interia.pl , ogólny adres internetowy: www.rawamazowiecka.pl
2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: tak jak w pkt I.1).
3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: tak jak w pkt I. 1).
4) Adres, pod który należy przesyłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt I.1).
5) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ochrona socjalna.
Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
 
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonywanie, dostarczanie i wydawanie gorących posiłków jednodaniowych dla uczniów Szkoły Podstawowej Nr 1, Szkoły Podstawowej Nr 2, Szkoły Podstawowej Nr 4 oraz Gimnazjum nr 1 i Gimnazjum Nr 2, dla których organem założycielskim jest Miasto Rawa Mazowiecka.
1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługa; Główne miejsce świadczenia usług: miasto Rawa Mazowiecka.
 
1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego.
 
1.4) Określenie przedmiotu zamówienia: wykonywanie, dostarczanie i wydawanie gorących posiłków jednodaniowych dla uczniów Szkoły Podstawowej Nr 1, Szkoły Podstawowej Nr 2, Szkoły Podstawowej Nr 4 oraz Gimnazjum nr 1 i Gimnazjum Nr 2, dla których organem założycielskim jest Miasto Rawa Mazowiecka.
 
1.5) Wspólny słownik zamówień (CPV): 15894210 – 0 Posiłki szkolne
 
1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
2) Wielkość lub zakres zamówienia
Całkowita wielkość lub zakres: zamówienie przewiduje zakup 22.000 posiłków jednodaniowych w okresie trwania umowy.
 
3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 01.01.2009; data zakończenia: 31.12.2009
 
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
 
III.1) Warunki dotyczące udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne
Opis warunków udziału w postępowaniu:
1.       O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wymogi art. 22 ust.1 ustawy i :
1)       posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zmówienia
2)       posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny, a także dysponuję osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia.
3)       znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
4)       nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne z przyczyn określonych w art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych
5)       w okresie ostatnich 3 lat wykonywali należycie przynajmniej 1 usługę odpowiadająca swoim rodzajem                       i charakterem usłudze będącej przedmiotem zamówienia
6)       uzgodnili z dyrektorami szkół warunki, na których szkolne stołówki zostaną udostępnione do korzystania przez Wykonawcę w okresie realizacji przedmiotu zamówienia
 
 
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą \spełnia-nie spełnia\, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków w postępowaniu, lub którzy złożą dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
 
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty:
1.       Oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art.22 ust.1 ustawy zgodnie z drukiem załączonym                do specyfikacji (załącznik Nr 2)
2.       Aktualny odpis z właściwego rejestru , w którym wykonawca jest wpisany albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3.       Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia potwierdzające, że wykonawca nie zalega                  z opłacaniem podatków , opłat i składek na ubezpieczenie społeczne lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
4.       Oświadczenie o dysponowaniu przez Wykonawcę środkiem transportu do przewozu posiłków (według załącznika nr 3 do specyfikacji ), dla którego Wykonawca posiada decyzję inspektora sanitarnego o dopuszczeniu środka transportu do7 przewozu posiłków dla potrzeb zbiorowego żywienia dzieci.
5.       Bieżącą opinię sanitarna Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego, potwierdzającą, że Wykonawca spełnia określone wymogi w zakresie świadczonych usług będących przedmiotem zamówienia.
6.       Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat usług o podobnym rodzaju i charakterze do przedmiotu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów pochodzących od odbiorcy tych usług, potwierdzających że usługi te zostały wykonane należycie, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do specyfikacji. Zamawiający wymaga aby wykonawca wykazał że wykonywał już co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem i charakterem usłudze będącej przedmiotem zamówienia.
7.       Oświadczenie Wykonawcy, iż uzgodnił z dyrektorami szkół warunki, na których szkolne stołówki zostaną udostępnione do korzystania przez Wykonawcę w okresie realizacji przedmiotu zamówienia oraz że warunki te zostały uwzględnione w cenie złożonej oferty – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5do specyfikacji.
8.       Zaparafowany przez wykonawcę wzór umowy (załącznik nr 6do specyfikacji ) jako znak akceptacji warunków, na których zamawiający zleci wykonanie zamówienia publicznego.
 
PROCEDURA
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia
1.1)   Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
1)       Kryteria oceny ofert
2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
2)       Informacje administracyjne
3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia: Siedziba zmawiającego, strona internetowa: www.bip.rawamazowiecka.pl
3.2) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12-12-2008r. godzina 900.
3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski.
3.5) Termin związania ofertą: 30 dni
3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 12-12-2008, godzina 910 , Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Rawie Mazowieckiej ul. Kościuszki 5 pok. Nr 5
 
INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie.
2) Informacje dodatkowe:
3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 03-12-2008
 
  • opublikował: Agnieszka Zimecka MOPS
    data publikacji: 2008-12-03 13:01
  • zmodyfikował: Agnieszka Zimecka MOPS
    ostatnia modyfikacja: 2008-12-03 13:17
fotokod
Stronę wygenerowano: 2025-07-03 04:30:36
Przejdź do strony źródłowej »
Strona wygenerowana z systemu bip.net