BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ<br>UM Rawa Mazowiecka

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ UM Rawa Mazowiecka

  • Zamówienia Publiczne lata 2005-2010 »
  • Ogłoszenia Przetargów »
  • Rok 2008 »

Rok 2008

Przetarg nieograniczony
Burmistrz Miasta Rawa Mazowiecka
 Pl. Piłsudskiego 5
Tel. (046) 814 – 47 – 11, 814 – 34 - 57,
Fax. ( 0 46) 814 43-23
e-mail: wgk@rawamazowiecka.pl 
o g ł a s z a 
Przetarg nieograniczony na   roboty w zakresie utrzymania czystości i pielęgnacji zieleni terenów przylegających bezpośrednio do wielorodzinnych budynków mieszkalnych na terenie miasta Rawa Mazowiecka.oznaczone wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV), jako:
usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych kod: 77310000-6,
usługi w zakresie trawników kod: 77314100-5,usługi pielęgnacji drzew kod: 77211500-7, usługi odśnieżania kod: 90620000-9,usługi sprzątania i zamiatania kod: 90610000-6 .
1)      Zakres prac na terenach przylegających bezpośrednio do budynków wielorodzinnych obejmuje:
-         bieżące utrzymanie czystości,
-         pielęgnację istniejącego drzewostanu / usuwanie martwych drzew, suszu, podlewanie nowych nasadzeń / do 5 lat / drzew i krzewów,
      -     utrzymanie trawników (trawa nie wyższa niż 10 cm), zgrabianie i wywóz skoszonej  
 trawy,
-         odchwaszczanie trawników,
-         podlewanie trawników podczas suszy,
-         wymianę ziemi i dosiew trawy,
-         usuwanie wiatrołomów,
-         grabienie i wywóz liści w okresie jesiennym,
-         wywóz dłużyc i gałęzi na składowisko miejskie w Pukininie lub zagospodarowanie ich we własnej kompostowni,
-         likwidację odrostów przy drzewach i pniach drzew wg potrzeb,
-         dokonywanie nowych nasadzeń z materiału Zamawiającego,
-    usuwanie odpadów stałych /zgrabiona trawa, wycięte drzewa, przycięte gałęzie itp./ wraz z ich wywiezieniem na wysypisko miejskie w Pukininie lub zagospodarowanie ich we własnej kompostowni
   -    nasadzenia i pielęgnacja roślin ozdobnych wieloletnich i jednorocznych,
-    utrzymanie i bieżąca konserwacja urządzeń placów zabaw i piaskownic dla dzieci,
-    utrzymanie i bieżąca konserwacja ławek /malowanie farbą olejną ławek do 31 maja/.
-    bieżące odśnieżanie i zwalczanie gołoledzi w okresie zimowym z chodników i dróg 
    dojazdowych,
-    bieżące opróżnianie koszy na odpady stałe,
-    mycie koszy wg potrzeb, malowanie koszy jeden raz w roku do 31 maja,
1.a) Wykonawca wykonywać będzie przedmiot umowy przy użyciu własnego sprzętu i    urządzeń.        
   1.b) Uzyskane w procesie wykonywania przedmiotu zamówienia odpady stałe Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt dostarczy na miejskie wysypisko śmieci.
1.c) Intensywność świadczenia usług Wykonawca dostosuje do potrzeb tak, aby    
     terenom zielonym objętym kontraktem zapewnić należytą czystość i dobrą kondycję    zieleni. 
  1.d)Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody powstałe w czasie  prowadzenia robót.               
Dodatkowe warunki:
do obowiązków Wykonawcy należy sprawdzenie w terenie warunków zamówienia, celem uzyskania wszelkich informacji technicznych do przygotowania oferty.
Wykaz terenów przylegających bezpośrednio do wielorodzinnych budynków mieszkalnych oraz szczegółowy zakres prac stanowi załącznik nr 1 do siwz.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w pok. nr 18 Plac Piłsudskiego 4, lub za zaliczeniem pocztowym. Specyfikacja jest również udostępniona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej
http://bip.rawamazowiecka.pl 
Nie przewiduje się składania ofert częściowych, ani wariantowych.
Termin realizacji zamówienia:
- od 1 stycznia 2009r. do 31 grudnia 2009r.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
                        4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia;           
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o niżej wymienione dokumenty, oświadczenia i informacje wg formuły spełnia/nie spełnia.
Wykonawca wykona osobiście przedmiot zamówienia.
Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
                                                                           
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
1.  Oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).
W przypadku składania ofert przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę oraz musi być załączone potwierdzone notarialnie pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych.
3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert).
4. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ).
5. Wykaz usług dotyczących wykonania czynności przewidzianych w przedmiocie  umowy,    wykonanych w latach 2005 – 2007, a jeżeli okres prowadzenia         
    działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, oraz daty i     
   miejsca wykonania. Każdą z wymienionych w wykazie robót należy poprzeć     dokumentami potwierdzającymi, że zamówienia wykonane zostały należycie.
UWAGA:   Do dalszego postępowania zakwalifikowani będą wykonawcy, którzy wykażą się co najmniej dwoma robotami o wartości nie mniej niż 40.000 zł łącznie.                    
           6. Wykonawca składając ofertę musi parafować wzór umowy jako znak jej       
                 akceptacji.
   7.  Kserokopia decyzji Starostwa Powiatowego na prowadzenie działalności w    zakresie transportu odpadów.              
          8. Kserokopia zezwolenia na świadczenie usług w zakresie odbioru i wywozu   
         odpadów stałych lub kserokopia umowy na odbiór odpadów stałych z firmą     
          świadczącą usługi w tym zakresie.
9.  Potwierdzenie wpłaty wadium.
Zamkniętą kopertę z ofertą oznaczoną: „Oferta na utrzymanie czystości i pielęgnacji zieleni terenów przylegających bezpośrednio do wielorodzinnych budynków mieszkalnych na terenie miasta Rawa Mazowiecka ” należy złożyć w siedzibie Zamawiającego do dnia 16 grudnia 2008r. do godz. 10 00  w Sekretariacie Urzędu Miasta w Rawie Mazowieckiej Pl. Piłsudskiego 5 pok. nr 12 . Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie Zamawiającego, Pl. Piłsudskiego 5 pok. nr 15 (sala konferencyjna) w dniu 16 grudnia 2008r. o godz. 1010.
Przy otwarciu ofert dopuszcza się obecność oferentów.
Wadium: 1000,00 zł
Kryteria oceny ofert:
Jedynym kryterium oceny ofert jest oferowana cena.
Uprawnionymi do kontaktów z oferentami są:
Artur Piotrowski
Plac Piłsudskiego 4 pokój nr 16, fax nr 0 (46) 814 43 23.
Anna Idzikowska
Plac Piłsudskiego 4 pokój nr 18
Termin związania ofertą: 15 dni od terminu składania ofert. 
Ogłoszenie o niniejszym zamówieniu publicznym zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 03.12.2008roku.
  • autor lub odpowiedzialny za treść: Artur Piotrowski
    data wytworzenia: 2008-12-03
  • opublikował: Artur Piotrowski
    data publikacji: 2008-12-03 13:34
  • zmodyfikował: Artur Piotrowski
    ostatnia modyfikacja: 2008-12-03 13:48
fotokod
Stronę wygenerowano: 2025-07-03 04:49:56
Przejdź do strony źródłowej »
Strona wygenerowana z systemu bip.net