Tel. (046) 814 – 47 – 11, 814 – 34 - 57,
Fax. ( 0 46) 814 43-23
e-mail: srodowisko@rawamazowiecka.pl
o g ł a s z a
Przetarg nieograniczony na „utrzymanie czystości i pielęgnację zieleni terenów przylegających bezpośrednio do wielorodzinnych budynków mieszkalnych na terenie miasta Rawa Mazowiecka” oznaczony wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) jako: - usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych – kod 77310000-6,
- utrzymanie trawników – kod 77314100-5,
- pielęgnacja drzew – kod 77211500-7.
Przedmiotem zamówienia jest „utrzymanie czystości i pielęgnacja zieleni terenów przylegających bezpośrednio do wielorodzinnych budynków mieszkalnych na terenie miasta Rawa Mazowiecka.
1). Zakres prac na terenach przylegających bezpośrednio do budynków
wielorodzinnych obejmuje:
-utrzymanie trawników (trawa nie wyższa niż 10 cm), zgrabianie i wywóz skoszonej
trawy,
- usuwanie odpadów stałych /zgrabiona trawa, wycięte drzewa, przycięte gałęzie itp./ wraz z ich wywiezieniem na wysypisko miejskie w Pukininie lub zagospodarowanie ich we własnej kompostowni.ączniku
- nasadzenia i pielęgnacja roślin ozdobnych wieloletnich i jednorocznych,
- utrzymanie i bieżąca konserwacja urządzeń placów zabaw i piaskownic dla dzieci,
wymiana piasku 3 razy w sezonie letnim tj. maj, lipiec i sierpień,
- utrzymanie i bieżąca konserwacja ławek /malowanie farbą olejną ławek do 31 maja/.
- bieżące odśnieżanie i zwalczanie gołoledzi w okresie zimowym z chodników i dróg
dojazdowych,
- bieżące opróżnianie koszy na odpady stałe,
- mycie koszy wg potrzeb, malowanie koszy jeden raz w roku do 31 maja,
1.a.)Wykonawca wykonywać będzie przedmiot umowy przy użyciu własnego sprzętu i
urządzeń.
1.b)Uzyskane w procesie wykonywania przedmiotu zamówienia odpady stałe
Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt dostarczy na miejskie
wysypisko śmieci.
1.c) Intensywność świadczenia usług Wykonawca dostosuje do potrzeb tak, aby
wymienionym w załączniku nr 5 terenom zielonym zapewnić należytą
czystość i dobrą kondycję zieleni.
1.d) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody powstałe w czasie
prowadzenia robót.
Dodatkowe warunki:
Do obowiązków Wykonawcy należy sprawdzenie w terenie warunków zamówienia, celem uzyskania wszelkich informacji technicznych do przygotowania oferty.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w pok. nr 18 Plac Piłsudskiego 4, lub za zaliczeniem pocztowym. Specyfikacja jest również udostępniona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://bip.rawamazowiecka.pl .
Nie przewiduje się składania ofert częściowych, ani wariantowych.
Termin realizacji zamówienia:
Od dnia 1 stycznia 2010r. do dnia 31 grudnia 2012r.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy:
- kosiarka ręczna spalinowa lub rotacyjna
- samochód przystosowany do transportu odpadów.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
1. Oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art.22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych zgodnie z drukiem załączonym do specyfikacji, (załącznik nr 2);
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku składania ofert przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę.
W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia musi być załączone potwierdzone notarialnie pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust 2 ustawy prawo zamówień publicznych.
3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego ( wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert)
4. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert),
5. Wykaz wykonanych w latach 2006 – 2008 prac polegających na utrzymaniu czystości i pielęgnacji zieleni o podobnym zakresie i charakterze do przedmiotu zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (załącznik nr 3).
Każdą z wymienionych w wykazie robót należy poprzeć dokumentami potwierdzającymi, że zamówienia wykonane zostały należycie.
UWAGA! Z dalszego postępowania wykluczeni będą Wykonawcy, którzy w załączniku nr 3 nie wykażą się w tym okresie robotami dotyczącymi prac pielęgnacyjnych terenów zielonych o wartości co najmniej 60.000 PLN łącznie.
Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
6. Wykaz sprzętu (załącznik nr 4),
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o powyższe dokumenty, oświadczenia i informacje wg formuły spełnia/nie spełnia.
Wykonawca wykona osobiście przedmiot zamówienia.
Zamkniętą kopertę z ofertą oznaczoną: „Oferta na utrzymanie czystości i pielęgnację zieleni terenów przylegających bezpośrednio do wielorodzinnych budynków mieszkalnych na terenie miasta Rawa Mazowiecka” należy złożyć w siedzibie Zamawiającego do dnia 16.12.2009r.
do godz. 1000 w Sekretariacie Urzędu Miasta w Rawie Mazowieckiej Pl. Piłsudskiego 5 pok. nr 12 . Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie Zamawiającego (Pl. Piłsudskiego 5 pok. nr 15(sala konferencyjna) w dniu 16.12. 2009r. o godz. 1005
Przy otwarciu ofert dopuszcza się obecność oferentów.
Wadium: 1500,00 zł
Kryteria oceny ofert:
Jedynym kryterium oceny ofert jest oferowana cena.
Uprawnionymi do kontaktów z oferentami są:
Artur Piotrowski
Plac Piłsudskiego 4 pokój nr 16,
Plac Piłsudskiego 4 pokój nr18,
Termin związania ofertą: 30 dni od terminu składania ofert.
W zamówieniu nie zostanie wykorzystana aukcja elektroniczna, nie przewiduje się ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz zawarcia umowy ramowej.
Ogłoszenie o niniejszym zamówieniu publicznym zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dn. 2.12.2009r.