Odnośniki
- Ułatwienia dostępu
-
Strona Podmiotowa Biuletynu Informacji Publicznej
https://www.bip.gov.pl - www.rawamazowiecka.pl
-
Prześlij uwagę, zgłoszenie
Przesyłanie uwagi, zgłoszenia
-
Fotokod tej strony
Fotokod z linkiem do tej strony
Kalendarium
Pn | Wt | Śr | Czw | Pt | Sob | Nd |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | |||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
Najbliższe wydarzenia
Brak wydarzeń w wybranym okresie
Przejdź do: www.rawamazowiecka.pl
Treść strony
Przetarg nieograniczony na opróżnianie koszy ulicznych z terenu miasta Rawa Mazowiecka
Burmistrz Miasta Rawa Mazowiecka
Pl. Piłsudskiego 5
Tel. 46 8144711, 814 – 34 - 57,
Fax. ( 0 46) 814 43-23
e-mail: wgk@rawamazowiecka.pl
o g ł a s z a
Przetarg nieograniczony na „Opróżnianie koszy ulicznych z terenu miasta RawaMazowiecka”.
-/oznaczone wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV), kod:
90121320-0 – usługi wywozu stałych odpadów miejskich,
1.Szczegółowy zakres prac obejmuje obsługę 210 szt. koszy typu MAK o pojemności
40 litrów polegającą na:
- opróżnianiu miejskich koszy ulicznych każdego dnia do godz. 700 ,
- utrzymaniu w czystości terenu, na którym ustawione są kosze,
- bieżącym myciu i dezynfekcji koszy przy użyciu materiałów własnych Wykonawcy,
- dbałości o estetyczny wygląd koszy,
- wymianie zużytych koszy na nowe, zakupione przez Zamawiającego,
- malowaniu koszy raz do roku do 31 maja farbą do malowania metalu koloru czerwonego/ pojemnik na odpady/ i czarnego/daszek/,
2.Uzyskane w procesie wykonywania przedmiotu zamówienia odpady stałe Wykonawca
we własnym zakresie i na własny koszt dostarczy na miejskie wysypisko śmieci.
3.Wykonawca opróżniał będzie kosze kompleksowo, w miarę potrzeb, tak aby nie dopuszczać
do ich przepełnienia.
4.Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody powstałe w czasie
prowadzenia robót.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w pok. nr 18 Plac Piłsudskiego 4, lub za zaliczeniem pocztowym. Specyfikacja jest również udostępniona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://bip.rawamazowiecka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w pok. nr 18 Plac Piłsudskiego 4, lub za zaliczeniem pocztowym. Specyfikacja jest również udostępniona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://bip.rawamazowiecka.pl
Nie przewiduje się składania ofert częściowych, ani wariantowych.
Termin realizacji zamówienia:
- od 1 stycznia 2009 do 31 grudnia 2011r.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym (opisanym w odn. x), i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia;
x) posiadają sprzęt lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia w tym:
- samochód przystosowany do transportu odpadów.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o powyższe dokumenty, oświadczenia i informacje wg. formuły spełnia/nie spełnia.
Wykonawca wykona osobiście przedmiot zamówienia.
Nie spełnienie chociażby jednego z n/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
Na potwierdzenie spełnienia wymaganych przez Zamawiającego warunków Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty następujące informacje, dokumenty i oświadczenia:
1. Oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art.22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych zgodnie z drukiem załączonym do specyfikacji,
/załącznik nr 1/.
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku składania ofert przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę.
W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia musi być załączone potwierdzone notarialnie pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust 2 ustawy prawo zamówień publicznych.
3. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
Zaświadczenie wymienione w punkcie 3 nie może być wystawione wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
4. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne, lub zdrowotne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Zaświadczenie wymienione w punkcie 4 nie może być wystawione wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
5. Wykaz usług dotyczących wykonania czynności przewidzianych
w przedmiocie umowy, wykonanych w latach 2005 - 2007/załącznik nr 3/,
z podaniem ich wartości, oraz daty i miejsca wykonania.
Każdą z wymienionych w wykazie robót należy poprzeć dokumentami potwierdzającymi, że zamówienia wykonane zostały należycie.
UWAGA: Do dalszego postępowania zakwalifikowani będą wykonawcy, którzy w załączniku nr 4wykażą się co najmniej dwoma robotami o wartości nie mniej niż 40.000 zł łącznie.
6. Wykaz sprzętu którym dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca do
realizacji zamówienia / załącznik nr 4 /.
7. Wykonawca składając ofertę musi parafować wzór umowy
/załącznik nr 5/ jako znak jej akceptacji.
8. Kserokopia zezwolenia na świadczenie usług w zakresie odbioru i wywozu odpadów stałych.
9. Kserokopia decyzji Starostwa Powiatowego na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów.
10. Potwierdzenie wpłaty wadium.
Zamkniętą kopertę z ofertą oznaczoną: „Oferta na opróżnianie koszy ulicznych z terenu miasta RawaMazowiecka”, należy złożyć w siedzibie Zamawiającego do dnia 16.12.2008r. do godz.12 00 w Sekretariacie Urzędu Miasta w Rawie Mazowieckiej, Plac Piłsudskiego 5 pok. nr 12. Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie Zamawiającego, Pl. Piłsudskiego 5 pokój nr 15 (sala konferencyjna) w dniu 16.12.2008 r. o godz. 1210.
Przy otwarciu ofert dopuszcza się obecność oferentów.
Wadium: 1000,00 zł
Przy otwarciu ofert dopuszcza się obecność oferentów.
Wadium: 1000,00 zł
Kryteria oceny ofert:
Jedynym kryterium oceny ofert jest oferowana cena.
Uprawnionymi do kontaktów z oferentami są:
Artur Piotrowski Plac Piłsudskiego 4 pokój nr 16, fax nr 0 (46) 814 43 23.
Anna Idzikowska plac Piłsudskiego 4 pokój nr 18.
Termin związania ofertą: 15 dni od terminu składania ofert.
W zamówieniu nie zostanie wykorzystana aukcja elektroniczna, nie przewiduje się ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający przewiduje zastosowanie zamówień uzupełniających.
Ogłoszenie o niniejszym zamówieniu publicznym zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 03.12.2008 roku.
Ogłoszenie o niniejszym zamówieniu publicznym zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 03.12.2008 roku.
drukuj (Przetarg nieograniczony na opróżnianie koszy ulicznych z terenu miasta Rawa Mazowiecka)
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Artur Piotrowskidata wytworzenia: 2008-12-03
- opublikował: Artur Piotrowskidata publikacji: 2008-12-02 22:32
- zmodyfikował: Artur Piotrowskiostatnia modyfikacja: 2008-12-03 12:07
Metryka strony
Ilość odwiedzin obecnej strony: 98475
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2008-12-30 15:56:35