Odnośniki
- Ułatwienia dostępu
-
Strona Podmiotowa Biuletynu Informacji Publicznej
https://www.bip.gov.pl - www.rawamazowiecka.pl
-
Prześlij uwagę, zgłoszenie
Przesyłanie uwagi, zgłoszenia
-
Fotokod tej strony
Fotokod z linkiem do tej strony
Kalendarium
Pn | Wt | Śr | Czw | Pt | Sob | Nd |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
Najbliższe wydarzenia
Brak wydarzeń w wybranym okresie
Przejdź do: www.rawamazowiecka.pl
Treść strony
Przetarg nieograniczony na roboty w zakresie utrzymania czystości i pielęgnację zieleni w pasach drogowych na terenie miasta Rawa Mazowiecka
Burmistrz Miasta Rawa Mazowiecka
Pl. Piłsudskiego 5
Fax. ( 0 46) 814 43-23
e-mail: wgk@rawamazowiecka.pl
o g ł a s z a
Przetarg nieograniczony na roboty w zakresie utrzymania czystości i pielęgnację zieleni w pasach drogowych na terenie miasta Rawa Mazowiecka
oznaczone wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV), jako:
usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych kod: 773100006 , usługi w zakresie trawników kod: 773141005, usługi pielęgnacji drzew kod: 772115007 .
Szczegółowy zakres prac obejmuje:
- bieżące utrzymanie czystości,
- koszenie pasów zielonych i rowów przyulicznych w miarę potrzeb tj. dokonywania każdorazowo koszenia, gdy trawa przekroczy wysokość 10 cm/,
- pielęgnację istniejącego drzewostanu / usuwanie martwych drzew, suszu, podlewanie nowych nasadzeń / do 5 lat / drzew i krzewów w pasach ulicznych,
- odchwaszczanie trawników,
- podlewanie trawników podczas suszy,
- wymianę ziemi i dosiew trawy,
- usuwanie wiatrołomów,
- grabienie i wywóz liści w okresie jesiennym,
- wywóz dłużyc i gałęzi na składowisko miejskie w Pukininie lub zagospodarowanie ich we własnej kompostowni,
- likwidację odrostów przy drzewach i pniach drzew wg potrzeb,
- dokonywanie nowych nasadzeń z materiału Zamawiającego,
- usuwanie odpadów stałych /zgrabiona trawa, wycięte drzewa, przycięte gałęzie itp./ wraz z ich wywiezieniem na wysypisko miejskie w Pukininie lub zagospodarowanie ich we własnej kompostowni.
a)Wykonawca wykonywać będzie przedmiot umowy przy użyciu własnego sprzętu i
urządzeń.
b) Uzyskane w procesie wykonywania przedmiotu zamówienia odpady stałe Wykonawca
we własnym zakresie i na własny koszt dostarczy na miejskie wysypisko śmieci.
c) Intensywność świadczenia usług Wykonawca dostosuje do potrzeb tak, aby
wymienionym w załączniku nr 1 terenom zielonym zapewnić należytą
czystość i dobrą kondycję zieleni.
d)Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody powstałe w czasie
prowadzenia robót.
Dodatkowe warunki:
Do obowiązków Wykonawcy należy sprawdzenie w terenie warunków zamówienia, celem uzyskania wszelkich informacji technicznych do przygotowania oferty.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w pok. nr 18 Plac Piłsudskiego 4, lub za zaliczeniem pocztowym. Specyfikacja jest również udostępniona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://bip.rawamazowiecka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w pok. nr 18 Plac Piłsudskiego 4, lub za zaliczeniem pocztowym. Specyfikacja jest również udostępniona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://bip.rawamazowiecka.pl
Nie przewiduje się składania ofert częściowych, ani wariantowych.
Termin realizacji zamówienia:
- od 1 stycznia 2009r. do 31 grudnia 2011r.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia;
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o powyższe dokumenty, oświadczenia i informacje wg. formuły spełnia/nie spełnia.
Wykonawca wykona osobiście przedmiot zamówienia.
Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
1) Oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych zgodnie z drukiem załączonym do specyfikacji.
2) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.
3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego.
4) Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności.
5) Wykaz usług dotyczących wykonania czynności przewidzianych w przedmiocie
umowy, wykonanych w latach 2005 – 2007 a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, oraz daty i miejsca
wykonania. Każdą z wymienionych w wykazie robót należy poprzeć dokumentami
potwierdzającymi, że zamówienia wykonane zostały należycie.
UWAGA: Do dalszego postępowania zakwalifikowani będą wykonawcy, którzy w
załączniku nr 4 do specyfikacji wykażą się co najmniej dwoma robotami o wartości nie
mniej niż 40.000 zł łącznie.
6) Wykonawca składając ofertę musi parafować wzór umowy jako znak jej akceptacji
7) Kserokopia decyzji Starostwa Powiatowego na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów.
8) Kserokopia zezwolenia na świadczenie usług w zakresie odbioru i wywozu odpadów
stałych lub kserokopia umowy na odbiór odpadów stałych z firmą świadczącą usługi w
tym zakresie.
9) Potwierdzenie wpłaty wadium.
Zamkniętą kopertę z ofertą oznaczoną: „Oferta na utrzymanie czystości i pielęgnację zieleni w pasach drogowych na terenie miasta Rawa Mazowiecka” należy złożyć w siedzibie Zamawiającego do dnia 12 grudnia 2008r. do godz. 11 00 w Sekretariacie Urzędu Miasta w Rawie Mazowieckiej Pl. Piłsudskiego 5 pok. nr 12 . Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie Zamawiającego, Pl. Piłsudskiego 5 pok. nr 15 (sala konferencyjna) w dniu 12 grudnia 2008r. o godz. 1110.
Przy otwarciu ofert dopuszcza się obecność oferentów.
Przy otwarciu ofert dopuszcza się obecność oferentów.
Wadium: 1000,00 zł
Kryteria oceny ofert:
Jedynym kryterium oceny ofert jest oferowana cena.
Uprawnionymi do kontaktów z oferentami są:
Artur Piotrowski
Plac Piłsudskiego 4 pokój nr 16, fax nr 0 (46) 814 43 23.
Anna Idzikowska
Plac Piłsudskiego 4 pokój nr 18
Termin związania ofertą: 15 dni od terminu składania ofert.
W zamówieniu nie zostanie wykorzystana aukcja elektroniczna, nie przewiduje się ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje zastosowania zamówień uzupełniających.
Ogłoszenie o niniejszym zamówieniu publicznym zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 02.12.2008roku.
Ogłoszenie o niniejszym zamówieniu publicznym zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 02.12.2008roku.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Artur Piotrowskidata wytworzenia: 2008-12-01
- opublikował: Artur Piotrowskidata publikacji: 2008-12-01 20:35
- zmodyfikował: Artur Piotrowskiostatnia modyfikacja: 2008-12-01 20:38
Metryka strony
Ilość odwiedzin obecnej strony: 98396
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2008-12-30 15:56:35