„Przetarg nieograniczony na opróżnianie i wywóz odpadów stałych z selektywnej zbiórki tj. szkła, papieru i plastiku z pojemników typu IGLLO zlokalizowanych na terenie miasta Rawa Mazowiecka”
Fax. ( 0 46) 814 43-23
e-mail: srodowisko@rawamazowiecka.pl
o g ł a s z a
	Przetarg nieograniczony na „opróżnianie i wywóz odpadów stałych z selektywnej zbiórki tj. szkła, papieru i plastiku z pojemników typu IGLLO zlokalizowanych na terenie miasta Rawa Mazowiecka” oznaczony wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) jako: - usługi  gospodarki odpadami – kod 90533000-2,
	Przedmiotem zamówienia jest „opróżnianie i wywóz odpadów stałych z selektywnej zbiórki tj. szkła, papieru i plastiku z pojemników typu IGLLO zlokalizowanych na terenie miasta Rawa Mazowiecka”
1. Zakres prac stanowiących przedmiot zamówienia polega na:
	1) wywozie nieczystości stałych ( makulatury, tworzyw sztucznych, szkła) z pojemników  typu IGLLO  rozstawionych na terenie miasta Rawa Mazowiecka i przeznaczonych do selektywnej zbiórki odpadów, zwanych dalej „pojemnikami”, w ilości: pojemnik  typ 1,4 – szt. 46 i pojemnik 2,6 – szt. 23,
	2) utrzymaniu w czystości i porządku  placu  przylegającego do  ustawionych pojemników,
	3) myciu i dezynfekcji pojemników zgodnie z zaleceniami służb sanitarnych przy użyciu materiałów własnych Wykonawcy,
	4) bieżącej konserwacji pojemników przy użyciu materiałów  Wykonawcy,
	5) dbałości o wygląd estetyczny pojemników ustawionych w kompletach: na szkło- pojemnik zielony, na papier – pojemnik niebieski i na plastik – pojemnik żółty,
	6) wymianie zużytych pojemników na nowe zakupione przez Zamawiającego.
2. Uzyskane podczas wykonywania  przedmiotu umowy  odpady stałe tj. makulaturę , szkło, tworzywo sztuczne Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt dostarczy   podmiotom posiadającym stosowne  zezwolenia w zakresie  odzysku lub unieszkodliwiania  odpadów zgodnie  z zasadami  gospodarowania odpadami, wymaganiami ochrony środowiska oraz planami gospodarki odpadami.
	3 . Wykonawca wykonywać będzie przedmiot umowy przy użyciu własnego sprzętu i            
	    urządzeń.
4.  Intensywność świadczenia usług Wykonawca dostosuje do potrzeb tak, aby     
	wymienionym w załączniku nr 5 pojemnikom na odpady oraz terenom do nich przylegającym  zapewnić należytą    czystość i  nie dopuścić do przepełniania pojemników.
5. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody powstałe w czasie                 
	    wykonywania przedmiotu zamówienia.
	
	Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w pok. nr 18 Plac Piłsudskiego 4, lub za zaliczeniem pocztowym. Specyfikacja jest również udostępniona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://bip.rawamazowiecka.pl .
Nie przewiduje się składania ofert częściowych, ani wariantowych.
	Termin realizacji zamówienia:
	Od dnia 1 stycznia 2010r. do  dnia 31 grudnia 2012r. 
	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy:
	  1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
	 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym (opisanym w odn. x), i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
	  3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
	  4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia;
	          x)  posiadają sprzęt  lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia  w tym:
	- samochód z HDS przystosowany do transportu odpadów.
	  
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
	1. Oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art.22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych zgodnie z drukiem załączonym do specyfikacji, (załącznik nr 2);
	2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
	W przypadku składania ofert przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę.
	W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia musi być załączone potwierdzone notarialnie pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust 2 ustawy prawo zamówień publicznych.
	3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego(wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert).
	4. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), 
	5. Wykaz wykonanych w latach 2006 – 2008 prac  o podobnym zakresie i charakterze do przedmiotu zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (załącznik nr 3).
	Każdą z wymienionych w wykazie robót należy poprzeć dokumentami potwierdzającymi, że zamówienia wykonane zostały należycie.
UWAGA! Z dalszego postępowania wykluczeni będą Wykonawcy, którzy w załączniku nr 3 nie wykażą  się pracami o  podobnym  zakresie i charakterze do przedmiotu zamówienia o wartości co najmniej 40.000 PLN łącznie.
	Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
6. Wykaz sprzętu (załącznik nr 4),
	7. Zaparafowany projekt umowy (załącznik nr 6),
	8. Kserokopia zezwolenia na świadczenie usług w zakresie odbioru i wywozu odpadów stałych lub kserokopia umowy na odbiór odpadów stałych z firmą świadczącą usługi w tym zakresie,
	9. Potwierdzenie wpłaty wadium,
10. Kserokopia decyzji Starostwa powiatowego na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów.
	Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o powyższe dokumenty, oświadczenia i informacje wg formuły spełnia/nie spełnia.
	Wykonawca wykona osobiście przedmiot zamówienia.
	Zamkniętą kopertę z ofertą oznaczoną: „Oferta na opróżnianie i wywóz odpadów stałych z selektywnej zbiórki tj. szkła, papieru i plastiku z pojemników typu IGLLO zlokalizowanych na terenie miasta Rawa Mazowiecka” należy złożyć w siedzibie Zamawiającego do dnia 29.12.2009r. do godz. 900  w Sekretariacie Urzędu Miasta  w Rawie Mazowieckiej Pl. Piłsudskiego 5 pok. nr 12 .  Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie Zamawiającego (Pl. Piłsudskiego 5 pok. nr 15(sala konferencyjna) w dniu  29.12.2009r. o godz. 905
	Przy otwarciu ofert dopuszcza się obecność oferentów.
Wadium: 500,00 zł
	Kryteria oceny ofert:
	Jedynym kryterium oceny ofert jest oferowana cena. 
	Uprawnionymi do kontaktów z oferentami są:
	Artur Piotrowski 
	Plac Piłsudskiego 4 pokój nr 16,
	Anna Idzikowska
	Plac Piłsudskiego 4 pokój nr 18, 
Termin związania ofertą: 30 dni od terminu składania ofert.
W zamówieniu nie zostanie wykorzystana aukcja elektroniczna, nie przewiduje się ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz zawarcia umowy ramowej.
	Ogłoszenie o niniejszym zamówieniu publicznym zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dn. 17.12.2009r.