Odnośniki
- Ułatwienia dostępu
-
Strona Podmiotowa Biuletynu Informacji Publicznej
https://www.bip.gov.pl - www.rawamazowiecka.pl
-
Prześlij uwagę, zgłoszenie
Przesyłanie uwagi, zgłoszenia
-
Fotokod tej strony
Fotokod z linkiem do tej strony
Kalendarium
Pn | Wt | Śr | Czw | Pt | Sob | Nd |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
Najbliższe wydarzenia
Przejdź do: www.rawamazowiecka.pl
Treść strony
Nabór na wolne stanowisko pracy
BURMISTRZ MIASTA RAWA MAZOWIECKA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Młodszy Referent w Wydziale Organizacyjnym Urzędu Miasta Rawa Mazowiecka
1. Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie co najmniej średnie,
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
c) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego i umyślne przestępstwo skarbowe,
d) nieposzlakowana opinia,
f) preferowane doświadczenie zawodowe w jednostkach administracji publicznej,
g) komunikatywność,
h) umiejętność pracy w zespole.
2. Wymagania dodatkowe:
a) samodzielność w wykonywaniu zadań,
b) dobra znajomość komputera,
c) dyspozycyjność.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Prowadzenie kancelarii ogólnej zgodnie z instrukcją kancelaryjną, w tym:
1) przyjmowanie korespondencji i przesyłek pocztowych,
2) prowadzenie dziennika korespondencji,
3) prowadzenie ewidencji wpływów specjalnych i wartościowych,
4) wysyłanie korespondencji i przesyłek pocztowych.
2. Dzielenie i przekazywanie korespondencji przejrzanej i zwróconej przez Burmistrza, jego Zastępcę – zgodnie z dyspozycjami, właściwym wydziałom.
3. Dokonywanie weryfikacji i sprawdzanie kompletności dokumentów składanych przez interesanta.
4. Przyjmowanie pism sądowych i prokuratorskich w przypadku niemożliwości doręczenia ich adresatowi w jego miejscu zamieszkania.
5. Obsługa interesantów w zakresie wydawania druków wniosków do załatwiania spraw, pomoc przy ich wypełnianiu, przyjmowanie wniosków wraz z dokumentacją, wydawanie przesyłek awizowanych.
6. Udzielanie informacji interesantom o sposobie załatwienia sprawy.
7. Udzielanie informacji o strukturze organizacyjnej Urzędu, o podmiotach gospodarczych, instytucjach, stowarzyszeniach, firmach działających na terenie miasta oraz wskazywanie kompetentnych osób i miejsc do załatwienia sprawy.
8. Prowadzenie doręczeń zastępczych.
9. Przyjmowanie ofert na organizowane przez Urząd przetargi.
10. Prowadzenie centralnego rejestru skarg i wniosków, przekazywanie ich do załatwienia wg właściwości Wydziałom oraz nadzór nad terminowym udzielaniem odpowiedzi na skargi i wnioski obywateli.
11. Opracowywanie okresowych informacji i sprawozdań dotyczących skarg i wniosków dla potrzeb Burmistrza.
12. Składanie na wezwanie sądów urzędowo poświadczonych dokumentów w celu odtworzenia akt sądowych.
13. Rozliczanie kosztów przesyłek oraz sporządzanie zestawień i analiz w tym zakresie.
14. Prowadzenie badań ankietowych i analiz dotyczących satysfakcji interesanta.
15. Przygotowywanie dokumentów do archiwizacji zgodnie z obowiązującymi procedurami.
16. Udostępnianie materiałów instruktażowych i promocyjnych gminy.
17. Wywieszanie na tablicy ogłoszeń Urzędu:
- obwieszczeń o licytacji,
- ogłoszeń o ustanowieniu kuratora dla strony, której miejsce pobytu nie jest znane,
- obwieszczeń i pism sądowych,
- innych obwieszczeń i pism urzędowych,
- pism kuratorów sądowych.
18. Wprowadzanie informacji i danych z Wydziału Organizacyjnego do Biuletynu Informacji Publicznej.
19. Systematyczna analiza i kontrola wydatków Urzędu w ramach swojego zakresu czynności.
20. Wykonywanie innych zadań zleconych przez Burmistrza Miasta, Zastępcę Burmistrza, Sekretarza Miasta.
4. Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny,
b) kwestionariusz osobowy,
c) curriculum vitae,
d) kopie świadectw pracy,
e) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
f) kopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach
g) oświadczenia:
- o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego i umyślne przestępstwo skarbowe,
- o stanie zdrowia.
Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie w Sekretariacie Urzędu Miasta Rawa Mazowiecka Pl. Piłsudskiego 5, pokój nr 12 lub listownie na adres: Urząd Miasta Rawa Mazowiecka, 96-200 Rawa Mazowiecka Pl. Piłsudskiego 5 z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko młodszego referenta w Wydziale Organizacyjnym Urzędu Miasta Rawa Mazowiecka”, w terminie do dnia 8 marca 2013 roku, godz. 14oo. Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
Z pracownikiem podejmującym po raz pierwszy pracę zostanie zawarta umowa na czas określony. Pozytywny wynik egzaminu kończącego służbę przygotowawczą jest warunkiem dalszego zatrudnienia pracownika.
W w/w naborze mogą uczestniczyć obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej adres www.rawamazowiecka.pl oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta.
Wymagane dokumenty: list motywacyjny oraz CV( z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 ze zmianami) oraz ustawą z 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2008 r. Nr 223, poz. 1458 ze zmianami)”.
drukuj (Nabór na wolne stanowisko pracy)
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Elżbieta Muszel
- opublikował: Elżbieta Muszeldata publikacji: 2013-02-25 15:35
- zmodyfikował: Elżbieta Muszelostatnia modyfikacja: 2013-02-25 15:37
Metryka
- opublikował: Agnieszka Zimecka MOPSdata publikacji: 2012-04-26 12:29