Zawiadomienie o XXXVII Sesji VI. kadencji
Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym(Dz.U. z 2001 r. Nr 142 poz.1591 z późniejszymi zmianami) z w o ł u j ę XXXVII Sesję VI. kadencji Rady Miasta Rawa Mazowiecka na dzień 11 czerwca 2014 r. o godz. 14oo w sali konferencyjnej Miejskiego Domu Kultury w Rawie Mazowieckiej z proponowanym porządkiem obrad:
1. Otwarcie posiedzenia i stwierdzenie quorum.
2. Przyjęcie porządku obrad.
3. Przyjęcie protokołu z obrad XXXVI Sesji Rady Miasta.
4. Zatwierdzenie sprawozdania finansowego Miasta Rawa Mazowiecka oraz sprawozdania z wykonania budżetu Miasta Rawa Mazowiecka za rok 2013.
5. Udzielenie absolutorium Burmistrzowi Miasta Rawa Mazowiecka.
6. Sprzedaż nieruchomości stanowiącej mienie komunalne, położonej przy ulicy Mszczonowskiej.
7. Zwolnienie z obowiązku zbycia w drodze przetargu nieruchomości stanowiącej mienie komunalne, położonej przy ulicy Solidarności.
8. Wyrażenie zgody na sprzedaż nieruchomości stanowiącej mienie komunalne, zwolnienia z obowiązku jej zbycia w drodze przetargu oraz udzielenia bonifikaty od ustalonej ceny.
9. Przystąpienie do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Rawa Mazowiecka, obszar położony w rejonie ulicy Kolejowej.
10. Ustalenie wysokości opłaty za korzystanie ze Żłobka Miejskiego z oddziałami integracyjnymi „TUPTUŚ” w Rawie Mazowieckiej oraz maksymalnej opłaty za wyżywienie dziecka w żłobku.
11. Uchylenie uchwały w sprawie wysokości i zasad ustalania dotacji celowej dla podmiotów prowadzących żłobki lub kluby dziecięce na terenie miasta Rawa Mazowiecka.
12. Ustalenie kategorii dróg gminnych na terenie miasta Rawa Mazowiecka.
13. Zmiana Statutu Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Jana Pawła II w Rawie Mazowieckiej.
14. Zmiana uchwały w sprawie nadania nazwy rondu przy ulicy Tomaszowskiej i Katowickiej.
15. Zmiana budżetu Miasta Rawa Mazowiecka na 2014 rok.
16. Sprawozdanie Komisji Rewizyjnej Rady Miasta z pracy za 2013 rok.
17. Sprawozdanie Burmistrza Miasta o jego pracy między sesjami.
18. Interpelacje, zapytania.
19. Zakończenie obrad.