Odnośniki
- Ułatwienia dostępu
-
Strona Podmiotowa Biuletynu Informacji Publicznej
https://www.bip.gov.pl - www.rawamazowiecka.pl
-
Prześlij uwagę, zgłoszenie
Przesyłanie uwagi, zgłoszenia
-
Fotokod tej strony
Fotokod z linkiem do tej strony
Kalendarium
Pn | Wt | Śr | Czw | Pt | Sob | Nd |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
Najbliższe wydarzenia
Przejdź do: www.rawamazowiecka.pl
Treść strony
„Przetarg nieograniczony na opróżnianie i wywóz odpadów stałych z selektywnej zbiórki tj. szkła, papieru i plastiku z pojemników typu IGLLO zlokalizowanych na terenie miasta Rawa Mazowiecka”
Burmistrz Miasta Rawa Mazowiecka
Pl. Piłsudskiego 5
Tel. (046) 814 – 47 – 11, 814 – 34 - 57
Fax. ( 0 46) 814 43-23
e-mail: srodowisko@rawamazowiecka.pl
o g ł a s z a
Przetarg nieograniczony na „opróżnianie i wywóz odpadów stałych z selektywnej zbiórki tj. szkła, papieru i plastiku z pojemników typu IGLLO zlokalizowanych na terenie miasta Rawa Mazowiecka” oznaczony wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) jako: - usługi gospodarki odpadami – kod 90533000-2,
Przedmiotem zamówienia jest „opróżnianie i wywóz odpadów stałych z selektywnej zbiórki tj. szkła, papieru i plastiku z pojemników typu IGLLO zlokalizowanych na terenie miasta Rawa Mazowiecka”
1. Zakres prac stanowiących przedmiot zamówienia polega na:
1) wywozie nieczystości stałych ( makulatury, tworzyw sztucznych, szkła) z pojemników typu IGLLO rozstawionych na terenie miasta Rawa Mazowiecka i przeznaczonych do selektywnej zbiórki odpadów, zwanych dalej „pojemnikami”, w ilości: pojemnik typ 1,4 – szt. 46 i pojemnik 2,6 – szt. 23,
2) utrzymaniu w czystości i porządku placu przylegającego do ustawionych pojemników,
3) myciu i dezynfekcji pojemników zgodnie z zaleceniami służb sanitarnych przy użyciu materiałów własnych Wykonawcy,
4) bieżącej konserwacji pojemników przy użyciu materiałów Wykonawcy,
5) dbałości o wygląd estetyczny pojemników ustawionych w kompletach: na szkło- pojemnik zielony, na papier – pojemnik niebieski i na plastik – pojemnik żółty,
6) wymianie zużytych pojemników na nowe zakupione przez Zamawiającego.
2. Uzyskane podczas wykonywania przedmiotu umowy odpady stałe tj. makulaturę , szkło, tworzywo sztuczne Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt dostarczy podmiotom posiadającym stosowne zezwolenia w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów zgodnie z zasadami gospodarowania odpadami, wymaganiami ochrony środowiska oraz planami gospodarki odpadami.
3 . Wykonawca wykonywać będzie przedmiot umowy przy użyciu własnego sprzętu i
urządzeń.
4. Intensywność świadczenia usług Wykonawca dostosuje do potrzeb tak, aby
wymienionym w załączniku nr 5 pojemnikom na odpady oraz terenom do nich przylegającym zapewnić należytą czystość i nie dopuścić do przepełniania pojemników.
5. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody powstałe w czasie
wykonywania przedmiotu zamówienia.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w pok. nr 18 Plac Piłsudskiego 4, lub za zaliczeniem pocztowym. Specyfikacja jest również udostępniona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://bip.rawamazowiecka.pl .
Nie przewiduje się składania ofert częściowych, ani wariantowych.
Termin realizacji zamówienia:
Od dnia 1 stycznia 2010r. do dnia 31 grudnia 2012r.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym (opisanym w odn. x), i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia;
x) posiadają sprzęt lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia w tym:
- samochód z HDS przystosowany do transportu odpadów.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
1. Oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art.22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych zgodnie z drukiem załączonym do specyfikacji, (załącznik nr 2);
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku składania ofert przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę.
W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia musi być załączone potwierdzone notarialnie pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust 2 ustawy prawo zamówień publicznych.
3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego(wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert).
4. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert),
5. Wykaz wykonanych w latach 2006 – 2008 prac o podobnym zakresie i charakterze do przedmiotu zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (załącznik nr 3).
Każdą z wymienionych w wykazie robót należy poprzeć dokumentami potwierdzającymi, że zamówienia wykonane zostały należycie.
UWAGA! Z dalszego postępowania wykluczeni będą Wykonawcy, którzy w załączniku nr 3 nie wykażą się pracami o podobnym zakresie i charakterze do przedmiotu zamówienia o wartości co najmniej 40.000 PLN łącznie.
Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
6. Wykaz sprzętu (załącznik nr 4),
7. Zaparafowany projekt umowy (załącznik nr 6),
8. Kserokopia zezwolenia na świadczenie usług w zakresie odbioru i wywozu odpadów stałych lub kserokopia umowy na odbiór odpadów stałych z firmą świadczącą usługi w tym zakresie,
9. Potwierdzenie wpłaty wadium,
10. Kserokopia decyzji Starostwa powiatowego na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o powyższe dokumenty, oświadczenia i informacje wg formuły spełnia/nie spełnia.
Wykonawca wykona osobiście przedmiot zamówienia.
Zamkniętą kopertę z ofertą oznaczoną: „Oferta na opróżnianie i wywóz odpadów stałych z selektywnej zbiórki tj. szkła, papieru i plastiku z pojemników typu IGLLO zlokalizowanych na terenie miasta Rawa Mazowiecka” należy złożyć w siedzibie Zamawiającego do dnia 29.12.2009r. do godz. 900 w Sekretariacie Urzędu Miasta w Rawie Mazowieckiej Pl. Piłsudskiego 5 pok. nr 12 . Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie Zamawiającego (Pl. Piłsudskiego 5 pok. nr 15(sala konferencyjna) w dniu 29.12.2009r. o godz. 905
Przy otwarciu ofert dopuszcza się obecność oferentów.
Wadium: 500,00 zł
Kryteria oceny ofert:
Jedynym kryterium oceny ofert jest oferowana cena.
Uprawnionymi do kontaktów z oferentami są:
Artur Piotrowski
Plac Piłsudskiego 4 pokój nr 16,
Anna Idzikowska
Plac Piłsudskiego 4 pokój nr 18,
Termin związania ofertą: 30 dni od terminu składania ofert.
W zamówieniu nie zostanie wykorzystana aukcja elektroniczna, nie przewiduje się ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz zawarcia umowy ramowej.
Ogłoszenie o niniejszym zamówieniu publicznym zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dn. 17.12.2009r.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Karolina Senator
- opublikował: Karolina Gawotdata publikacji: 2009-12-17 11:09
- zmodyfikował: Karolina Gawotostatnia modyfikacja: 2009-12-17 13:43