Odnośniki
- Ułatwienia dostępu
-
Strona Podmiotowa Biuletynu Informacji Publicznej
https://www.bip.gov.pl - www.rawamazowiecka.pl
-
Prześlij uwagę, zgłoszenie
Przesyłanie uwagi, zgłoszenia
-
Fotokod tej strony
Fotokod z linkiem do tej strony
Kalendarium
Pn | Wt | Śr | Czw | Pt | Sob | Nd |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 |
Najbliższe wydarzenia
Przejdź do: www.rawamazowiecka.pl
Treść strony
„Przetarg nieograniczony na naprawę nawierzchni parkingu przy
ulicy Solidarności w Rawie Mazowieckiej”
Burmistrz Miasta Rawa Mazowiecka
Pl. Piłsudskiego 5
Tel. (046) 814 – 47 – 11, 814 – 34 - 57,
Fax. ( 0 46) 814 43-23
e-mail: srodowisko@rawamazowiecka.pl
o g ł a s z a
Przetarg nieograniczony na naprawę nawierzchni parkingu przy ulicy Solidarności w Rawie Mazowieckiej oznaczona wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV), jako:
Roboty w zakresie nawierzchni ulic - kod 45233252- 0
Przedmiotem zamówienia jest naprawa nawierzchni parkingu przy ulicy Solidarności w Rawie Mazowieckiej
Szczegółowy zakres prac objętych przedmiotem zamówienia podano
w przedmiarze robót /zał. nr 1A/ i w formie graficznej - mapa /zał nr 1B/.
Szczegółowy zakres prac obejmuje:
Przedmiotem zamówienia jest: naprawa nawierzchni parkingów przy ulicy Solidarności poprzez wykonanie nakładki z warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowo-grysowej przy grubości warstwy ścieralnej po zagęszczeniu 4 cm wraz z wymianą krawężnika drogowego oraz naprawa nawierzchni chodników (bezpośrednio przylegających do parkingu) poprzez ułożenie kostki betonowej 6 cm na podsypce
Dodatkowe warunki
Do obowiązków Wykonawcy należy sprawdzenie w terenie warunków zamówienia, celem uzyskania wszelkich informacji technicznych do przygotowania oferty.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w pok. nr 18 Plac Piłsudskiego 4, lub za zaliczeniem pocztowym. Specyfikacja jest również udostępniona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://bip.rawamazowiecka.pl .
Nie przewiduje się składania ofert częściowych, ani wariantowych.
Termin realizacji zamówienia:
- do dnia 30 lipca 2008r.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia;
5) udziela co najmniej 36 miesięcy gwarancji.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o powyższe dokumenty, oświadczenia i informacje wg. formuły spełnia/nie spełnia.
Wykonawca wykona osobiście przedmiot zamówienia.
Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
1. Oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie z drukiem załączonym do specyfikacji.
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku składania ofert przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę.
W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia musi być załączone potwierdzone notarialnie pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego.
Zaświadczenie wymienione w punkcie 3 nie może być wystawione wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
4. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne, lub zdrowotne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Zaświadczenie wymienione w punkcie 4. nie może być wystawione wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
5. Wykaz usług dotyczących wykonania czynności przewidzianych
w przedmiocie umowy, wykonanych w latach 2005 - 2007, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, oraz daty i miejsca wykonania.
Każdą z wymienionych w wykazie robót należy poprzeć dokumentami potwierdzającymi, że zamówienia wykonane zostały należycie z podaniem kwoty.
UWAGA: Do dalszego postępowania zakwalifikowani będą Wykonawcy, którzy wykażą się co najmniej dwoma robotami o wartości nie mniej niż 80.000 zł łącznie, o podobnym zakresie i charakterze do przedmiotu zamówienia.
6. Wykaz pracowników, którymi dysponuje Wykonawca, przewidzianych do wykonania zamówienia.
UWAGA: Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania:
- pracownikiem uprawnionym do kierowania robotami posiadającym kwalifikacje w zakresie prowadzenia prac stanowiących przedmiot zamówienia,
- pracownikiem wykwalifikowanym jako operator rozściełacza i operator walca ( z niezbędnymi uprawnieniami).
Należy przedłożyć kserokopię zaświadczenia kwalifikacyjnego.
7. Wykaz sprzętu, którym dysponuje Wykonawca, przewidziany do
realizacji zamówienia.
UWAGA: Z postępowania będą wykluczeni Wykonawcy, którzy nie posiadają walca, oraz rozściełacza masy bitumicznej.
8. Wykonawca składając ofertę musi parafować wzór umowy jako znak jej akceptacji.
9. Potwierdzenie wpłaty wadium.
Zamkniętą kopertę z ofertą oznaczoną: „Oferta na naprawę nawierzchni parkingu przy ul. Solidarności ” należy złożyć w siedzibie Zamawiającego do dnia 26.05.2008r. do godz. 10 00 w Sekretariacie Urzędu Miasta w Rawie Mazowieckiej Pl. Piłsudskiego 5 pok. nr 12 . Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie Zamawiającego, Pl. Piłsudskiego 5 pok. nr 15 (sala konferencyjna) w dniu 26.05. 2008r. o godz. 1010.
Przy otwarciu ofert dopuszcza się obecność oferentów.
Wadium: 1000,00 zł
Kryteria oceny ofert:
Jedynym kryterium oceny ofert jest oferowana cena.
Uprawnionymi do kontaktów z oferentami są:
Artur Piotrowski
Plac Piłsudskiego 4 pokój nr 16, tel. (046) 814 34 57, wew. 140.
Termin związania ofertą: 15 dni od terminu składania ofert.
W zamówieniu nie zostanie wykorzystana aukcja elektroniczna, nie przewiduje się ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz zawarcia umowy ramowej.
Ogłoszenie o niniejszym zamówieniu publicznym zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 13.05.2008 r.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Piotrowski Adata wytworzenia: 2008-05-13
- opublikował: Artur Piotrowskidata publikacji: 2008-05-13 12:05
- zmodyfikował: Artur Piotrowskiostatnia modyfikacja: 2008-05-13 14:05