Odnośniki
- Ułatwienia dostępu
-
Strona Podmiotowa Biuletynu Informacji Publicznej
https://www.bip.gov.pl - www.rawamazowiecka.pl
-
Prześlij uwagę, zgłoszenie
Przesyłanie uwagi, zgłoszenia
-
Fotokod tej strony
Fotokod z linkiem do tej strony
Kalendarium
Pn | Wt | Śr | Czw | Pt | Sob | Nd |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 |
Najbliższe wydarzenia
Przejdź do: www.rawamazowiecka.pl
Treść strony
Burmistrz Miasta Rawa Mazowiecka
Pl. Piłsudskiego 5
Tel. (046) 814 – 47 – 11, 814 – 34 - 57,
Fax. ( 0 46) 814 43-23
e-mail: srodowisko@rawamazowiecka.pl
o g ł a s z a
Przetarg nieograniczony na uporządkowanie koryta rzeki Rawki od km 59+700 do km 62+300 w granicach administracyjnych miasta Rawa Mazowiecka”
„oznaczony wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) jako: - roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej – 45246400-7
Szczegółowy zakres prac objętych przedmiotem zamówienia podano
w Specyfikacji Technicznej /zał. nr 7 do SiWZ/, oraz w przedmiarze robót /zał. nr 1A/ i w formie graficznej - mapa /zał nr 1B/.
1.Wykonawca wykonywać będzie przedmiot umowy przy użyciu własnego sprzętu i urządzeń.
2. Uzyskane w procesie wykonywania przedmiotu zamówienia odpady stałe Wykonawca
we własnym zakresie i na własny koszt dostarczy na miejskie wysypisko śmieci.
3. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody powstałe w czasie prowadzenia robót.
Dodatkowe warunki:
Do obowiązków Wykonawcy należy sprawdzenie w terenie warunków zamówienia, celem uzyskania wszelkich informacji technicznych do przygotowania oferty.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w pok. nr 18 Plac Piłsudskiego 4. Specyfikacja jest również udostępniona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://bip.rawamazowiecka.pl .
Nie przewiduje się składania ofert częściowych, ani wariantowych.
Termin realizacji zamówienia:
Do dnia 20 października 2008r.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia;
5) udzielą co najmniej 36 miesięcy gwarancji.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
Na potwierdzenie spełnienia wymaganych przez Zamawiającego warunków
Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty następujące informacje, dokumenty
i oświadczenia:
6.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art.22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych zgodnie z drukiem załączonym do specyfikacji /załącznik nr 2/.
6.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku składania ofert przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę.
W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia musi być załączone potwierdzone notarialnie pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust 2 ustawy prawo zamówień publicznych.
6.3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego.
Zaświadczenie wymienione w punkcie 6.3. nie może być wystawione wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
6.4. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne, lub zdrowotne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Zaświadczenie wymienione w punkcie 6.4. nie może być wystawione wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
6.5. Wykaz usług dotyczących wykonania czynności przewidzianych
w przedmiocie umowy, wykonanych w latach 2005 - 2007/załącznik nr 3/, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,
z podaniem ich wartości, oraz daty i miejsca wykonania.
Każdą z wymienionych w wykazie robót należy poprzeć dokumentami potwierdzającymi, że zamówienia wykonane zostały należycie z podaniem kwoty.
UWAGA: Do dalszego postępowania zakwalifikowani będą Wykonawcy, którzy w załączniku nr 3 wykażą się co najmniej dwoma robotami
o wartości nie mniej niż 50.000 zł łącznie, każda o podobnym zakresie i charakterze do przedmiotu zamówienia.
6.6. Wykaz pracowników, którymi dysponuje Wykonawca, przewidzianych do wykonania zamówienia /załącznik nr 4/.
UWAGA: Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania:
- pracownikiem uprawnionym do kierowania robotami posiadającym kwalifikacje w zakresie prowadzenia prac stanowiących przedmiot zamówienia,
- pracownikiem wykwalifikowanym jako operator spycharki do rozplantowania urobku ( z niezbędnymi uprawnieniami).
Należy przedłożyć kserokopię zaświadczenia kwalifikacyjnego.
6.7. Wykaz sprzętu, którym dysponuje Wykonawca, przewidziany do
realizacji zamówienia / załącznik nr 5 /.
6.8. Wykonawca składając ofertę musi parafować wzór umowy
/załącznik nr 6/ jako znak jej akceptacji.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o powyższe dokumenty, oświadczenia i informacje wg. formuły spełnia/nie spełnia.
Wykonawca wykona osobiście przedmiot zamówienia.
Zamkniętą kopertę z ofertą oznaczoną: „Oferta na uporządkowanie koryta rzeki Rawki od km 59+700 do km 62+300 w granicach administracyjnych miasta Rawa Mazowiecka „ należy złożyć w siedzibie Zamawiającego do dnia 05.09. 2008r. do godz. 10 00w Sekretariacie Urzędu Miasta w Rawie Mazowieckiej Pl. Piłsudskiego 5 pok. nr 12 . Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie Zamawiającego (Pl. Piłsudskiego 5 pok. nr 15(sala konferencyjna) w dniu 05 września 2008r. o godz. 1010.
Przy otwarciu ofert dopuszcza się obecność oferentów.
Wadium: 1.000,00 zł
Kryteria oceny ofert:
Jedynym kryterium oceny ofert jest oferowana cena.
Uprawnionymi do kontaktów z oferentami są:
Artur Piotrowski
Plac Piłsudskiego 4 pokój nr 16, tel. (046) 814 34 57, wew. 140.
Anna Idzikowska
Plac Piłsudskiego 4 pokój nr18, tel. (46) 814 34 57, wew.122.
Termin związania ofertą: 15 dni od terminu składania ofert.
W zamówieniu nie zostanie wykorzystana aukcja elektroniczna, nie przewiduje się ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz zawarcia umowy ramowej.
Ogłoszenie o niniejszym zamówieniu publicznym zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 21.08.2008r.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Piotrowski Arturdata wytworzenia: 2008-08-21
- opublikował: Artur Piotrowskidata publikacji: 2008-08-21 10:01
- zmodyfikował: Artur Piotrowskiostatnia modyfikacja: 2008-08-21 15:19
Metryka
- opublikował: Artur Piotrowskidata publikacji: 2008-08-21 13:19