Odnośniki
- Ułatwienia dostępu
-
Strona Podmiotowa Biuletynu Informacji Publicznej
https://www.bip.gov.pl - www.rawamazowiecka.pl
-
Prześlij uwagę, zgłoszenie
Przesyłanie uwagi, zgłoszenia
-
Fotokod tej strony
Fotokod z linkiem do tej strony
Kalendarium
Pn | Wt | Śr | Czw | Pt | Sob | Nd |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 |
Najbliższe wydarzenia
Przejdź do: www.rawamazowiecka.pl
Treść strony
Miasto Rawa Mazowiecka pl. Piłsudskiego 5
tel. (046) 814 47 11, fax. (046) 814 43-23
o g ł a s z a
Przetarg nieograniczony na: „Budowę parkingu i chodnika
przy ul. Solidarności w Rawie Mazowieckiej.”
oznaczone wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) jako:
Chodniki nr 34953300-5;
Roboty budowlane w zakresie parkingów nr 39113600-3
Przedmiotem Zamówienia jest:
Budowa parkingu z kostki betonowej brukowej dla samochodów osobowych wraz z drogą manewrową o długości 112,5 m (powierzchnia- 887,95m2) oraz remont chodnika (kostka betonowa brukowa) o łącznej długości 124m (powierzchnia- 493,29m2).
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w Wydziale Rozwoju Gospodarczego, Promocji i Integracji Europejskiej Plac Piłsudskiego 4 pokój nr 12, lub za zaliczeniem pocztowym. Specyfikacja jest również udostępniona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://bip.rawamazowiecka.pl
Nie przewiduje się składania ofert częściowych, ani wariantowych.
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających.
Termin wykonania zamówienia: dwa miesiące od dnia zawarcia umowy.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia;
5) na wykonany przedmiot zamówienia udzielą co najmniej 3 letniej gwarancji;
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
1. Oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art.22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych zgodnie z drukiem załączonym do specyfikacji;
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej;
3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
4. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne, lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
5. Wykaz wykonanej w okresie sierpień 2004 – sierpień 2009 co najmniej jednej roboty dotyczącej wykonania nawierzchni chodnikowych i/lub parkingowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie o wartości co najmniej 100.000 zł.
6. Zaparafowany projekt umowy.
7. Wypełniony kosztorys ofertowy w szczegółowości określony w załączniku nr 2 do SIWZ
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o powyższe dokumenty, oświadczenia i informacje wg formuły spełnia/nie spełnia.
Zamkniętą kopertę z ofertą oznaczoną: „Budowa parkingu i chodnika przy ul. Solidarności w Rawie Mazowieckiej.” należy złożyć w siedzibie Zamawiającego do dnia 05 października 2009r. do godz. 1000 w Sekretariacie Urzędu Miasta (pl. Piłsudskiego 5, pokój nr 12). Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie Zamawiającego (Pl. Piłsudskiego 5, pokój nr 15 – sala konferencyjna) w dniu 05 października 2009r. o godz. 10 05. Przy otwarciu ofert dopuszcza się obecność oferentów.
Wadium: 2000,00 zł
Kryteria oceny ofert: cena – 96%; okres gwarancji 4%
Uprawnionym do kontaktów z oferentami jest:
Paweł Piątkiewicz, Tomasz Brzeziński – Plac Piłsudskiego 4 pokój nr 12 tel. (046) 814 42 01.
Termin związania ofertą: 30 dni.
W zamówieniu nie zostanie wykorzystana aukcja elektroniczna, nie przewiduje się ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz zawarcia umowy ramowej.
Ogłoszenie o niniejszym zamówieniu publicznym zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dn. 14.09.2009 r.
Metryka
- opublikował: Brzeziński Tomasz - RGPiIEdata publikacji: 2009-09-14 14:13
- zmodyfikował: Brzeziński Tomasz - RGPiIEostatnia modyfikacja: 2009-09-14 14:38
Metryka
- opublikował: Brzeziński Tomasz - RGPiIEdata publikacji: 2009-09-14 14:16