Odnośniki
- Ułatwienia dostępu
-
Strona Podmiotowa Biuletynu Informacji Publicznej
https://www.bip.gov.pl - www.rawamazowiecka.pl
-
Prześlij uwagę, zgłoszenie
Przesyłanie uwagi, zgłoszenia
-
Fotokod tej strony
Fotokod z linkiem do tej strony
Kalendarium
Pn | Wt | Śr | Czw | Pt | Sob | Nd |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | |||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
Najbliższe wydarzenia
Przejdź do: www.rawamazowiecka.pl
Treść strony
Przetarg nieograniczony na: "Utrzymanie czystości i porządku na drogach gminnych"
Burmistrz Miasta Rawa Mazowiecka
Pl. Piłsudskiego 5
Tel. (046) 814 – 47 – 11, 814 – 34 - 57,
Fax. ( 0 46) 814 43-23
e-mail: wgk@rawamazowiecka.pl
o g ł a s z a
Przetarg nieograniczony na „Utrzymanie czystości i porządku na drogach gminnych
i powiatowych przebiegających w granicach administracyjnych miasta Rawa Mazowiecka”.
-/oznaczonego wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV), kod:
90 20 0000-9 – Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich,
90 21 0000-2 - usługi sprzątania ulic,
90 21 1000-9 - usługi zamiatania ulic
Szczegółowy zakres prac obejmuje:
1) mechaniczne zamiatanie jezdni na całej jej szerokości oraz zatok postojowych i autobusowych - na bieżąco,
2) dopuszcza się ręczne zamiatanie w przypadku dużych naniesień piachu przy obrzeżach krawężników i miejscach niedostępnych dla sprzętu mechanicznego,
3) zbieranie i wywożenie nieczystości,
4) oczyszczanie krawężników z nadmiaru ziemi i wyrastającej trawy przy zastosowaniu herbicydów oraz ich wywóz - na bieżąco,
5) usuwanie martwych zwierząt znajdujących się w pasach drogowych w granicach administracyjnych miasta Rawa Mazowiecka i ich wywóz do punktu zbioru padliny przy ul. Reymonta 16 w Rawie Mazowieckiej - w miarę potrzeb,
6) usuwanie zastoin wodnych powstałych na skutek dużych opadów – w miarę potrzeb,
7) uzyskane w procesie omiatania i oczyszczania odpady stałe Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt dostarczy na miejskie wysypisko śmieci,
8) intensywność świadczenia usług Wykonawca dostosuje do potrzeb, tak aby wymienionym w załączniku nr 5 ulicą zapewnić standard czystości,
9) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody powstałe w czasie prowadzenia robót.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w pok. nr 18 Plac Piłsudskiego 4, lub za zaliczeniem pocztowym. Specyfikacja jest również udostępniona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://bip.rawamazowiecka.pl
Nie przewiduje się możliwość udzielenia zamówień uzupełniających.
Nie przewiduje się składania ofert częściowych, ani wariantowych.
Termin realizacji zamówienia:
- od 20 marca 2010 do dnia 20 listopada 2010r.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do należytego wykonania zadania;
3) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej należyte wykonanie robót.
5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia;
Na potwierdzenie spełnienia wymaganych przez Zamawiającego warunków Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty następujące informacje, dokumenty i oświadczenia:
- Oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art.22 ust.1 i Art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych zgodnie z drukiem załączonym do specyfikacji, (załącznik nr 4);
- Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania ofert przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę.
- Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Zaświadczenie wymienione w punkcie 3. nie może być wystawione wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania ofert przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę.
- Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne, lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Zaświadczenie wymienione w punkcie 4. nie może być wystawione wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania ofert przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę
-
Wykazu wykonanych w okresie 2007r. do 2009r. prac o podobnym zakresie i charakterze do przedmiotu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie o wartości 50.000 zł łącznie (załącznik nr 3), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat i miejsca wykonania i odbiorców. Każdą z wymienionych w wykazie robót należy poprzeć dokumentami potwierdzającymi, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. UWAGA! Do dalszego postępowania zakwalifikowani będą Wykonawcy, którzy w załączniku nr 3 wykażą się co najmniej jedną usługą o podobnym zakresie I charakterze do przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50.000 PLN.
W przypadku składania ofert przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument może być złożony przez jednego lub kilku Wykonawców łącznie na wymaganą kwotę. - Wykaz urządzeń technicznych (zamiatarka mechaniczna i samochód dostosowany do transportu odpadów) w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami.(załącznik nr 4)
- Zaparafowany projekt umowy ( załącznik nr 6).
- Kserokopia zezwolenia na świadczenie usług w zakresie odbioru i wywozu odpadów stałych Burmistrz Miasta Rawa Mazowiecka lub kserokopia umowy (promesa) na odbiór odpadów stałych z firmą świadczącą usługi w tym zakresie, na terenie miasta Rawa Mazowiecka.
- Potwierdzenie wpłaty wadium,
- Kserokopia decyzji Starostwa Powiatowego na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o powyższe dokumenty, oświadczenia i informacje wg. formuły spełnia/nie spełnia.
Wykonawca wykona osobiście przedmiot zamówienia.
Nie spełnienie chociażby jednego z n/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
Zamkniętą kopertę z ofertą oznaczoną: „Utrzymanie czystości i porządku na drogach gminnych i powiatowych przebiegających w granicach administracyjnych miasta Rawa Mazowiecka.”, należy złożyć w siedzibie Zamawiającego do dnia 01.03.2010r. do godz 10;00 w Sekretariacie Urzędu Miasta w Rawie Mazowieckiej, Plac Piłsudskiego 5 pok. nr 12. Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie Zamawiającego, Pl. Piłsudskiego 5 pokój nr 15 (sala konferencyjna) w dniu 01.03.2010 r. o godz.10.05.
Przy otwarciu ofert dopuszcza się obecność oferentów.
Wadium: 1000,00 zł
Kryteria oceny ofert:
Jedynym kryterium oceny ofert jest oferowana cena.
Uprawnionymi do kontaktów z oferentami są:
Artur Piotrowski Plac Piłsudskiego 4 pokój nr 16,
Anna Idzikowska Plac Piłsudskiego 4 pokój nr 18.
fax nr 0 (46) 814 43 23.
e-mail wgk@rawamazowiecka.pl
Termin związania ofertą: 30 dni od terminu składania ofert.
W zamówieniu nie zostanie wykorzystana aukcja elektroniczna, nie przewiduje się ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje zastosowania zamówień uzupełniających.
Ogłoszenie o niniejszym zamówieniu publicznym zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu …………. roku.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Karolina Senator
- opublikował: Karolina Gawotdata publikacji: 2010-02-12 11:43
- zmodyfikował: Karolina Gawotostatnia modyfikacja: 2010-02-18 08:47