Odnośniki
- Ułatwienia dostępu
-
Strona Podmiotowa Biuletynu Informacji Publicznej
https://www.bip.gov.pl - www.rawamazowiecka.pl
-
Prześlij uwagę, zgłoszenie
Przesyłanie uwagi, zgłoszenia
-
Fotokod tej strony
Fotokod z linkiem do tej strony
Kalendarium
Pn | Wt | Śr | Czw | Pt | Sob | Nd |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | |||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
Najbliższe wydarzenia
Przejdź do: www.rawamazowiecka.pl
Treść strony
Przetarg nieograniczony na:Wykonanie placów zabaw na terenie Szkół Podstawowych nr 1, nr 2, nr 4 w Rawie Mazowieckiej realizowane w ramach rządowego programu „Radosna szkoła”.
Gmina Miasto Rawa Mazowiecka pl. Piłsudskiego 5
tel. (046) 814 47 11, fax. (046) 814 43-23
o g ł a s z a
Przetarg nieograniczony na:Wykonanie placów zabaw na terenie
Szkół Podstawowych nr 1, nr 2, nr 4 w Rawie Mazowieckiej
realizowane w ramach rządowego programu „Radosna szkoła”.
oznaczone wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) jako:
45000000-7 Roboty budowlane
45112720-8 Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
37535200-9 Wyposażenie placów zabaw
45223800-4 Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji
45112723-9 Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
Przedmiotem Zamówienia jest:
Wykonanie placów zabaw wraz z nawierzchniami na terenie Szkół Podstawowych nr 1, nr 2 i nr 4 w Rawie Mazowieckiej na podstawie zatwierdzonego przez Zamawiającego szkicu placu zabaw (zgodnie z programem rządowym „Radosna Szkoła" Rozporządzeniem RADY MINISTRÓW z dnia 7 lipca 2009 r. Dz. U. Nr 110, poz. 915 z późniejszymi zmianami).
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w Wydziale Rozwoju Gospodarczego, Promocji i Integracji Europejskiej Plac Piłsudskiego 4 pokój nr 12, lub za zaliczeniem pocztowym. Specyfikacja jest również udostępniona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://bip.rawamazowiecka.pl
Nie przewiduje się składania ofert częściowych, ani wariantowych.
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających.
Termin wykonania zamówienia: 4 miesiące od dnia podpisania umowy.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy:
1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do należytego wykonania zadania;
3.Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
4.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej należyte wykonanie robót.
5.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia;
6.Na wykonany przedmiot zamówienia udzielą co najmniej 3 letniej gwarancji;
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
1. Oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 i art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych zgodnie z drukiem załączonym do specyfikacji;
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru;
3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
4. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne, lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
5. a) Wykaz wykonanej w okresie kwiecień 2005 – kwiecień 2010 co najmniej jednej roboty dotyczącej wykonywania elementów małej architektury (budowa placów zabaw), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie. UWAGA! Do dalszego postępowania zakwalifikowani będą Wykonawcy, którzy wykażą się w/w robotami o łącznej wartości nie mniejszej niż 50.000 PLN, przy czym wartość jednej roboty nie może być mniejsza niż 30.000 PLN.
b) Wykaz wykonanej w okresie kwiecień 2005 – kwiecień 2010 co najmniej jednej roboty dotyczącej budowy sztucznej nawierzchni syntetycznej dla potrzeb placów zabaw lub boisk sportowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie. UWAGA! Do dalszego postępowania zakwalifikowani będą Wykonawcy, którzy wykażą się w/w robotami o łącznej wartości nie mniejszej niż 100.000 PLN, przy czym wartość jednej roboty nie może być mniejsza niż 50.000 PLN.
6. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzająca, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, a w przypadku Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, przed podpisaniem umowy, polisę lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości co najmniej 50.000 PLN.
7. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (Wykonawca zobowiązany jest do wykazania osób posiadających uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej).
8. Zaparafowany projekt umowy.
9. Wypełnione kosztorysy ofertowe sporządzone na podstawie własnych przedmiarów.
10. Wypełniony formularz „Oferta”
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o powyższe dokumenty, oświadczenia i informacje wg formuły spełnia/nie spełnia.
Zamkniętą kopertę z ofertą oznaczoną: „Oferta na Wykonanie placów zabaw na terenie Szkół Podstawowych nr 1, nr 2, nr 4 w Rawie Mazowieckiej w ramach rządowego programu „Radosna szkoła”. należy złożyć w siedzibie Zamawiającego do dnia 18 maja 2010r. do godz. 1000 w Sekretariacie Urzędu Miasta (pl. Piłsudskiego 5, pokój nr 12). Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie Zamawiającego (Pl. Piłsudskiego 5, pokój nr 15 – sala konferencyjna) w dniu 18 maja 2010r. o godz. 10 05. Przy otwarciu ofert dopuszcza się obecność oferentów.
Wadium: 5000,00 zł
Kryteria oceny ofert: cena – 96%; okres gwarancji 4%
Uprawnionym do kontaktów z oferentami są:
Paweł Piątkiewicz, Marian Witek, Tomasz Brzeziński – Plac Piłsudskiego 4 pokój nr 12
fax. (046) 814 43 23, email: inwestycje@rawamazowiecka.pl.
Termin związania ofertą: 30 dni.
W zamówieniu nie zostanie wykorzystana aukcja elektroniczna, nie przewiduje się ustanowienia dynamicznego systemu zakupów, zawarcia umowy ramowej, udzielania zaliczek.
Ogłoszenie o niniejszym zamówieniu publicznym zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dn. 28.04.2010 r.
Metryka
- opublikował: Brzeziński Tomasz - RGPiIEdata publikacji: 2010-04-28 16:44
Metryka
- opublikował: Brzeziński Tomasz - RGPiIEdata publikacji: 2010-04-28 16:45