Przetarg nieograniczony na: Remont ogrodzenia, wykonanie utwardzenia terenu wokół boiska, montaż toalety przenośnej oraz wiat dla zawodników rezerwowych.
Gmina Miasto Rawa Mazowiecka pl. Piłsudskiego 5
tel. (046) 814 47 11, fax. (046) 814 43-23
o g ł a s z a
Przetarg nieograniczony na: Remont ogrodzenia, wykonanie utwardzenia terenu wokół boiska, montaż toalety przenośnej oraz wiat dla zawodników rezerwowych
oznaczone wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) jako:
45000000-7 – Roboty budowlane
45233124-4 – Drogi dojazdowe
45340000-2 – Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
45342000-6 – Wznoszenie ogrodzeń
45450000-6 – Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45111291-4 – Prace dotyczące zagospodarowania terenu
Przedmiotem Zamówienia jest:
Remont ogrodzenia, wykonanie utwardzenia terenu wokół boiska, montaż toalety przenośnej oraz wiat
dla zawodników rezerwowych polegające na:
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w Wydziale Rozwoju Gospodarczego, Promocji i Integracji Europejskiej Plac Piłsudskiego 4 pokój nr 12, lub za zaliczeniem pocztowym. Specyfikacja jest również udostępniona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://bip.rawamazowiecka.pl
Nie przewiduje się składania ofert częściowych, ani wariantowych.
Zamawiający przewiduje ewentualne udzielenie zamówień uzupełniających.
Termin wykonania zamówienia: do dnia 29 października 2010r.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy:
1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do należytego wykonania zadania;
3. Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej należyte wykonanie robót.
5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia;
6. Na wykonany przedmiot zamówienia udzielą co najmniej 4 letniej gwarancji;
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
1. Oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust.1 i art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych zgodnie z drukiem załączonym do specyfikacji;
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru;
3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
4. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne, lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
5. Wykaz wykonanych w okresie czerwiec 2005 – czerwiec 2010 robót ogólnobudowlanych (wraz z referencjami), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, przy czym wartość jednej roboty nie może być mniejsza niż 500.000 PLN brutto.
6. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, a w przypadku Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, przed podpisaniem umowy, polisę lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości co najmniej 200.000 PLN.
8. Zaparafowany projekt umowy.
9. Wypełniony kosztorys ofertowy w szczegółowości określony w załączniku nr 2 do SIWZ.
10. Wypełniony formularz „Oferta”.
Wadium: 6.000,00 zł
Kryteria oceny ofert: cena – 100%
Uprawnionym do kontaktów z oferentami są:
Paweł Piątkiewicz, Marian Witek, Izabela Bors – Plac Piłsudskiego 4 pokój nr 12
fax. (046) 814 43 23, email: inwestycje@rawamazowiecka.pl.
Termin związania ofertą: 30 dni.
W zamówieniu nie zostanie wykorzystana aukcja elektroniczna, nie przewiduje się ustanowienia dynamicznego systemu zakupów, zawarcia umowy ramowej, udzielania zaliczek.
Ogłoszenie o niniejszym zamówieniu publicznym zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dn. 05.07.2010 r.