Odnośniki
- Ułatwienia dostępu
-
Strona Podmiotowa Biuletynu Informacji Publicznej
https://www.bip.gov.pl - www.rawamazowiecka.pl
-
Prześlij uwagę, zgłoszenie
Przesyłanie uwagi, zgłoszenia
-
Fotokod tej strony
Fotokod z linkiem do tej strony
Kalendarium
Pn | Wt | Śr | Czw | Pt | Sob | Nd |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
Najbliższe wydarzenia
Przejdź do: www.rawamazowiecka.pl
Treść strony
Nabór na wolne stanowisko pracy
OGŁOSZENIE
o naborze na stanowisko
Dyrektora Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Rawie Mazowieckiej
Burmistrz Miasta Rawa Mazowiecka, na podstawie art. 13 ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 poz. 530) ogłasza nabór na stanowisko: Dyrektor Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Rawie Mazowieckiej.
I. Nazwa i adres jednostki:
Centrum Opiekuńczo-Mieszkalne w Rawie Mazowieckiej, ul. Kolejowa 2, 96 – 200 Rawa Mazowiecka.
II. Określenie stanowiska pracy:
Dyrektor Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Rawie Mazowieckiej.
III. Wymagania w stosunku do kandydatów:
- Wymagania niezbędne:
1) wykształcenie wyższe co najmniej w jednym z zakresów: pedagogika, pedagogika specjalna, psychologia, nauki o rodzinie lub na innym kierunku, którego program obejmuje resocjalizację, pracę socjalną, pedagogikę opiekuńczo-wychowawczą, albo na dowolnym kierunku, uzupełniony studiami podyplomowymi w zakresie psychologii, pedagogiki, nauk o rodzinie lub resocjalizacji;
2) spełnienie warunków określonych w art. 122 ust. 1 ustawy z dnia 12 marca 2004 roku o pomocy społecznej, tj. posiadanie co najmniej 3-letniego stażu pracy w pomocy społecznej oraz specjalizacji z zakresu organizacji pomocy społecznej;
3) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
4) nieposzlakowana opinia;
5) niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
6) brak orzeczonej kary za naruszenie dyscypliny finansów publicznych w postaci zakazu pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi;
7) obywatelstwo polskie;
8) posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na kierowniczym stanowisku;
9) znajomość przepisów prawa związanych z zakresem wykonywanych zadań, a w szczególności:
- ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej;
- ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych;
- ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego;
- ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy;
- ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych;
- ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych;
- ustawy z dnia19 sierpnia 1994 r. o ochronie zdrowia psychicznego;
- ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych;
- ustawy z dnia 23 października 2018 r. o Funduszu Solidarnościowym;
10) znajomość Programu „Centra opiekuńczo- mieszkalne”.
2. Wymagania dodatkowe:
1) doświadczenie na stanowisku kierowniczym;
2) dodatkowe kwalifikacje zawodowe, w tym ukończone studia podyplomowe lub kursy, w szczególności z zakresu pomocy społecznej;
3) umiejętność praktycznego stosowania przepisów prawa;
4) umiejętność stawiania celów i zadań oraz ich realizacja;
5) umiejętność kompleksowego wykorzystania swojej wiedzy;
6) predyspozycje osobowościowe: samodzielność, zaangażowanie organizacyjne, zdolności analityczne, komunikacyjne, sumienność, rzetelność, odpowiedzialność, umiejętność kierowania zespołem i rozwiązywania konfliktów interpersonalnych, odporność na stres, dyspozycyjność, wysoka kultura osobista;
7) znajomość zagadnień z zakresu funkcjonowania administracji samorządowej, organizacji pracy i obiegu dokumentów w jednostkach samorządu terytorialnego;
8) dobra umiejętność obsługi komputera w środowisku Windows, programów pakietu Microsoft Office;
9) prawo jazdy kat. B, czynne prowadzenie samochodu.
IV. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- Kierowanie pracami Centrum i reprezentowanie Centrum na zewnątrz w zakresie powierzonych uprawnień.
- Opracowanie dokumentów wewnętrznych obowiązujących w Centrum, planowanie i wytyczanie kierunków działania oraz ustalanie organizacji pracy Centrum zgodnie z Programem Ministerstwa Rodziny i Polityki Społecznej „Centra Opiekuńczo- Mieszkalne”;
- Zatrudnianie i wykonywanie czynności z zakresu prawa pracy wobec pracowników Centrum.
- Uzgadnianie indywidualnych planów korzystania z usług Centrum.
- Opracowywanie planów działalności Centrum.
- Sporządzanie sprawozdań z działalności Centrum i przekazywanie ich odpowiednim organom.
- Opracowywanie planów finansowych i prowadzenie prawidłowej gospodarki finansowej centrum.
- Zarządzaniem mieniem jednostki zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zapewnienia jego ochrony i należytego utrzymania, a także ponoszenie pełnej odpowiedzialności materialnej.
- Zapewnienie w kierowanej jednostce kontroli zarządczej i dokonywanie oceny jej funkcjonowania.
- Organizacja pracy w zakresie zapewnienia uczestnikom różnorodnych usług dostosowanych do ich potrzeb poprzez zapewnienie poczucia bezpieczeństwa, komfortu, odpoczynku, pielęgnowania relacji z innymi mieszkańcami, rodziną, przyjaciółmi, możliwości prowadzenia normalnego codziennego życia, przygotowania posiłków, rozwoju zainteresowań.
- Wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów prawa, określonych uchwałami Rady Miasta Rawa Mazowiecka, zarządzeniami Burmistrza Miasta Rawa Mazowiecka oraz wynikającymi z postanowień statutu i regulaminu organizacyjnego.
V. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
- Praca w pełnym wymiarze czasu pracy;
- Praca administracyjno-biurowa;
- Praca z monitorem ekranowym powyżej 4 godzin;
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na czas określony.
VI. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
Nowo tworzona jednostka organizacyjna, w chwili ogłoszenia konkursu nie zatrudnia pracowników, w związku z czym w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych wynosił 0%.
VII. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny;
2) kwestionariusz osobowy;
3) curriculum vitae;
4) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz staż pracy;
5) kopie świadectw pracy;
6) kopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach;
7) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku osób niepełnosprawnych);
8) oświadczenia:
- o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- o stanie zdrowia pozwalającym na podjęcie zatrudnienia na stanowisku wskazanym w ogłoszeniu o naborze;
- o posiadaniu obywatelstwa polskiego oraz korzystaniu z pełni praw publicznych.
Każdy dokument składany w formie kserokopii musi być potwierdzony za zgodność z oryginałem przez składającego ofertę, poprzez użycie zwrotu „stwierdzam zgodność z oryginałem”, miejscowość, data, czytelny podpis.
Dokumenty składane w oryginale muszą być podpisane czytelnie przez kandydata.
Wymagane dokumenty: list motywacyjny oraz CV ( z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone podpisaną przez kandydata klauzulą:
„Na podstawie art. 7 ust. 1 RODO oświadczam, iż wyrażam zgodę na przetwarzanie przez administratora, którym jest Urząd Miasta w Rawie Mazowieckiej z siedzibą w Rawie Mazowieckiej, Plac Piłsudskiego 5, moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych, w celu przeprowadzenia procedury rekrutacji na stanowisko Dyrektor Centrum Opiekuńczo – Mieszkalnego w Rawie Mazowieckiej. Powyższa zgoda została wyrażona dobrowolnie zgodnie z art. 4 pkt 11 RODO”.
VIII. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów:
- Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie w biurze podawczym Urzędu Miasta Rawa Mazowiecka Pl. Piłsudskiego 5 lub listownie na adres: Urzędu Miasta Rawa Mazowiecka, 96-200 Rawa Mazowiecka Pl. Piłsudskiego 5 z dopiskiem: „Oferta pracy na stanowisko Dyrektor Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Rawie Mazowieckiej”, w terminie do dnia 16 października 2023 r., do godz. 1200. Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
- W przypadku ofert nadesłanych listownie liczy się data wpływu oferty do Urzędu.
- Wzór kwestionariusza osobowego niezbędnego do złożenia oferty pracy dostępny jest do pobrania na stronie bip.rawamazowiecka.pl bądź w Wydziale Organizacyjnym Urzędu Miasta Rawa Mazowiecka, pokój nr 17 w godzinach pracy Urzędu.
- Z pracownikiem podejmującym po raz pierwszy pracę w administracji samorządowej zostanie zawarta umowa na czas określony. Pozytywny wynik egzaminu kończącego służbę przygotowawczą jest warunkiem dalszego zatrudnienia pracownika.
- Burmistrz Miasta Rawa Mazowiecka informuje kandydatów, że oferty niekompletne (nie zawierające wszystkich obowiązkowo wymaganych danych i dokumentów) oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Nie dopuszcza się uzupełniania dokumentów złożonych w ofertach po upływie terminu na złożenie ofert.
- Osoby, których oferty spełnią wymagania formalne zostaną dopuszczone do kolejnego etapu procedury naboru, którym będzie rozmowa kwalifikacyjna. O dalszej procedurze naboru i terminach kandydaci będą poinformowani telefonicznie bądź odrębnym pismem. W kwestionariuszu osobowym należy podać numer telefonu lub adres e-mailowy w celu umożliwienia powiadomienia o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
- Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej adres bip.rawamazowiecka.pl oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta.
- Burmistrz Miasta zastrzega sobie prawo do unieważnienia naboru bez podania przyczyn.
IX. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych, dla których administratorem danych jest Urząd Miasta Rawa Mazowiecka w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko urzędnicze
zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE) uprzejmie informujemy, że:
- Administratorem przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest: Miasto Rawa Mazowiecka reprezentowana przez Burmistrza Miasta Rawa Mazowiecka, Plac Marszałka. Józefa Piłsudskiego 5, 96-200 Rawa Mazowiecka. Z Administratorem skontaktować się można poprzez adres e-mail: um@rawamazowiecka.pl lub pisemnie na adres siedziby.
- Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować pod numerem telefonu: 46 814 47 11, adresem e-mail: iod@miastorawa.pllub pisemnie na adres siedziby.
- Podanie danych osobowych jest warunkiem koniecznym do realizacji sprawy w Urzędzie Miasta Rawa Mazowiecka. Ogólną podstawę do przetwarzania danych stanowi art. 6 ust.1 lit. a, b, c , art. 9 ust. 2 lit. b, h ogólnego rozporządzenia.
- Szczegółowe cele przetwarzania danych zostały wskazane w następujących przepisach:
- ustawie z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks Pracy,
- ustawie z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
- ustawie z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
5. Pani/Pana dane będą przetwarzane w celu realizacji i dokumentacji procesu naboru na wolne stanowisko urzędnicze, a w przypadku zatrudnienia w celu realizacji umowy o pracę w Centrum Opiekuńczo – Mieszkalnym w Rawie Mazowieckiej.
6. Dane osobowe mogą być udostępniane innym podmiotom, uprawnionym do ich otrzymania na podstawie obowiązujących przepisów prawa, a ponadto odbiorcom danych w rozumieniu przepisów o ochronie danych osobowych, tj. podmiotom świadczącym usługi pocztowe, kurierskie, usługi informatyczne, bankowe, ubezpieczeniowe. Wyniki naboru są udostępniane w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń znajdującej się w siedzibie Urzędu przez okres co najmniej 3 miesięcy. Dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich, na podstawie szczególnych regulacji prawnych, w tym umów międzynarodowych.
7. Dane osobowe będą przetwarzane:
- okres przetwarzania danych osobowych kandydatów do pracy: Dane osobowe zawarte w dokumentach aplikacyjnych złożonych w związku z prowadzonym naborem będą przetwarzane przez okres 3 miesięcy od dnia zatrudnienia kandydata wyłonionego w naborze (nabór rozstrzygnięty), a w przypadku niewyłonienia kandydata – przez okres 3 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru (nabór nierozstrzygnięty), a następnie będą podlegały protokolarnemu zniszczeniu (wersja papierowa) lub usunięciu (wersja elektroniczna) w zależności od formy przekazania ich przez kandydatów.
- dane osobowe kandydata/-ów zawarte w protokole z oceny formalnej w zakresie imienia, nazwiska i miejsca zamieszkania w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego będą przechowywane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, przez okres 5 lat, zgodnie z kategorią archiwalną B5, a w przypadku zmiany kategorii archiwalnej dokumentacji przez okres zgodny ze zmienioną kategorią archiwalną dokumentacji.
- okres przetwarzania danych osobowych kandydatów do pracy wyłonionych w naborze i zatrudnionych w Urzędzie:
dokumenty aplikacyjne kandydata złożone w związku z naborem, a także kserokopia protokołu końcowego z przeprowadzonego naboru kandydatów, który zawiera m.in. dane dotyczące wyłonionego kandydata w zakresie imienia, nazwiska, miejsca zamieszkania w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, informacji na temat niepełnosprawności oraz proponowanych warunków zatrudnienia podlegają włączeniu do akt osobowych pracownika. Dane te będą przetwarzane przez okres realizacji umowy o pracę oraz po ustaniu stosunku pracy przez okres 10 lat zgodnie z przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeksu pracy, a także zgodnie z kategorią archiwalną „A”, tj. w okresie wskazanym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (dotyczy protokołu z przeprowadzonego naboru kandydatów i zawartych w nim danych), a w przypadku zmiany kategorii archiwalnej dokumentacji przez okres zgodny ze zmienioną kategorią archiwalną dokumentacji.
- W związku z przetwarzaniem danych osobowych posiada Pani/Pan prawo do:
a) dostępu do treści swoich danych, na podstawie art. 15 ogólnego rozporządzenia,
b) sprostowania danych, na podstawie art. 16 ogólnego rozporządzenia,
c) ograniczenia przetwarzania, na podstawie art. 18 ogólnego rozporządzenia.
- Dodatkowo w przypadku przetwarzania danych na podstawie zgody przysługuje Pani/Panu prawo do:
a) usunięcia swoich danych, na podstawie art. 17 ogólnego rozporządzenia,
b) cofnięcia zgody, w dowolnym momencie, w formie, w jakiej została ona wyrażona.
9. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych.
10. Gdy podanie danych osobowych wynika z przepisów prawa, jest Pani/Pan zobowiązana(y) do ich podania. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie odrzucenie oferty aplikacyjnej z powodu braków formalnych lub brak możliwości zawarcia umowy o pracę.
11. Dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Arkadiusz Ratajdata wytworzenia: 2023-10-05
- opublikował: Elżbieta Muszeldata publikacji: 2023-10-05 14:16
- zmodyfikował: Elżbieta Muszelostatnia modyfikacja: 2023-10-05 14:17
Rejestr zmian
- zmieniono 2023-10-05 14:17 przez Elżbieta Muszel