Odnośniki
- Ułatwienia dostępu
-
Strona Podmiotowa Biuletynu Informacji Publicznej
https://www.bip.gov.pl - www.rawamazowiecka.pl
-
Prześlij uwagę, zgłoszenie
Przesyłanie uwagi, zgłoszenia
-
Fotokod tej strony
Fotokod z linkiem do tej strony
Kalendarium
Pn | Wt | Śr | Czw | Pt | Sob | Nd |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 |
Najbliższe wydarzenia
Przejdź do: www.rawamazowiecka.pl
Treść strony
NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
BURMISTRZ MIASTA RAWA MAZOWIECKA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
APLIKANT STRAŻY MIEJSKIEJ W RAWIE MAZOWIECKIEJ
I. Nazwa i adres jednostki: Urząd Miasta, 96-200 Rawa Mazowiecka Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 5.
II. Określenie stanowiska: aplikant.
III. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem:
1. Wymagania niezbędne:
- wykształcenie: średnie lub wyższe,
- posiadanie obywatelstwa polskiego,
- ukończenie 21 lat,
- korzystanie z pełni praw publicznych,
- nienaganna opinia,
- sprawność pod względem fizycznym i psychicznym,
- niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za ścigane z oskarżenia publicznego i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe
- uregulowany stosunek do służby wojskowej (przeniesiony do rezerwy).
2. Wymagania dodatkowe:
- mile widziany staż pracy w jednostce straży gminnej (miejskiej) lub podobnych służbach,
- nienaganna opinia z jednostek wymienionych w pkt a.,
- posiadanie zaświadczenia o ukończeniu szkolenia podstawowego dla strażników gminnych (miejskich),
- prawo jazdy min. kat. B,
- poświadczone dokumentami uprawianie sportów lub udokumentowane osiągnięcia sportowe.
- predyspozycje osobowościowe: sumienność, uczciwość, odpowiedzialność, rzetelność, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres, komunikatywność.
IV. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Wynikające z realizacji zadań ustawowych.
- ochrona spokoju i porządku w miejscach publicznych,
- czuwanie nad porządkiem i kontrola ruchu drogowego – w zakresie określonym w przepisach o ruchu drogowym,
- współdziałanie z właściwymi podmiotami w zakresie ratowania życia i zdrowia obywateli, pomocy w usuwaniu awarii technicznych i skutków klęsk żywiołowych oraz innych miejscowych zagrożeń,
- zabezpieczenie miejsca przestępstwa, katastrofy lub innego podobnego zdarzenia albo miejsc zagrożonych takim zdarzeniem przed dostępem osób postronnych lub zniszczeniem śladów i dowodów, do momentu przybycia właściwych służb, a także ustalenie, w miarę możliwości, świadków zdarzenia,
- ochrona obiektów komunalnych i urządzeń użyteczności publicznej,
- współdziałanie z organizatorami i innymi służbami w ochronie porządku podczas zgromadzeń i imprez publicznych,
- doprowadzanie osób nietrzeźwych do izby wytrzeźwień lub miejsca ich zamieszkania, jeżeli osoby te zachowaniem swoim dają powód do zgorszenia w miejscu publicznym, znajdują się w okolicznościach zagrażających ich życiu lub zdrowiu albo zagrażają życiu i zdrowiu innych osób,
- informowanie społeczności lokalnej o stanie i rodzajach zagrożeń , a także inicjowanie i uczestnictwo w działaniach mających na celu zapobieganie popełnianiu przestępstw i wykroczeń oraz zjawiskom kryminogennym i współdziałanie w tym zakresie z organami państwowymi, samorządowymi i organizacjami społecznymi,
- konwojowanie dokumentów, przedmiotów wartościowych lub wartości pieniężnych dla potrzeb gminy.
Związane z pełnieniem służby patrolowej.
- przestrzeganie ustalonego regulaminu pracy,
- pełnienie służby patrolowej i na posterunku zgodnie z przepisami wewnętrznymi,
- przebywanie w rejonie wyznaczonego posterunku lub na wyznaczonej trasie,
- zapobieganie popełnianiu przestępstw i wykroczeń,
- ujawnianie wykroczeń i ściganie ich sprawców,
- ujmowanie sprawców przestępstw na gorącym uczynku,
- udzielanie pierwszej pomocy osobom poszkodowanym,
- podejmowanie interwencji z własnej inicjatywy i na wniosek obywateli,
- noszenie przepisowego umundurowania – zgodnie z obowiązującym zarządzeniem w sprawie regulaminu mundurowego,
- noszenie uzbrojenia, wyposażenia oraz dokumentów służbowych,
- dbałość o powierzone mienie, środki przymusu bezpośredniego oraz ich stan techniczny i konserwację,
- ochrona wiadomości stanowiących tajemnicę państwową i służbową,
- niezwłoczne zgłaszanie przełożonemu utraty elementów uzbrojenia i umundurowania,
- niezwłoczne informowanie przełożonych o zaistniałych w czasie służby sytuacjach nadzwyczajnych,
- każdorazowe dokumentowanie użycia środków przymusu bezpośredniego,
- dokumentowanie przebiegu służby w notatniku służbowym,
- sporządzanie innej dokumentacji z przebiegu służby,
- terminowego rozliczania się z pobranych bloczków mandatów karnych zgodnie z obowiązującym Rozkazami Komendanta Straży Miejskiej,
- przestrzeganie przepisów BHP i przepisów przeciwpożarowych,
- zachowanie uprzejmości i życzliwości w kontaktach z obywatelami, przełożonymi, podwładnymi i współpracownikami,
- rzetelne i efektywne wykonywanie obowiązków służbowych,
- we wszystkich podejmowanych działaniach mieć na uwadze przestrzeganie prawa oraz poszanowanie godności obywateli,
- dokładne i sumienne wykonywanie poleceń przełożonych,
- w miarę możliwości udzielanie obywatelom pomocy,
- wykonywanie innych poleceń przełożonych związanych ze służbą,
- zgłaszanie przełożonym wniosków dot. usprawnienia pracy,
- wykonywanie innych określonych zadań w zakresie profilaktyki i przeciwdziałania zjawiskom patologicznym.
V. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
- praca w pełnym wymiarze czasu pracy,
- praca w terenie i na wolnym powietrzu,
- praca w systemie zmianowym,
- praca w dni ustawowo wolne od pracy.
VI. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6 %.
VII. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- kwestionariusz osobowy,
- curriculum vitae,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz staż pracy,
- kopie świadectw pracy,
- kserokopia książeczki wojskowej z terminem odbycia służby wojskowej lub informacją o uregulowanym stosunku do służby wojskowej (dot. mężczyzn),
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku osób niepełnosprawnych),
- kopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
- kserokopia zaświadczenia ukończenia szkolenia podstawowego dla strażników miejskich/gminnych - jeśli kandydat posiada,
- oświadczenia:
- o niekaralności prawomocnym wyrokiem sądu za ścigane z oskarżenia publicznego i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe,
- o stanie zdrowia fizycznego i psychicznego,
- o posiadaniu obywatelstwa polskiego oraz korzystaniu z pełni praw publicznych.
Każdy dokument składany w formie kserokopii musi być potwierdzony za zgodność z oryginałem przez składającego ofertę, poprzez użycie zwrotu „stwierdzam zgodność z oryginałem”, miejscowość, data, czytelny podpis.
Dokumenty składane w oryginale muszą być podpisane czytelnie przez kandydata.
VIII. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów:
Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie w biurze podawczym Urzędu Miasta Rawa Mazowiecka Pl. Piłsudskiego 5 lub listownie na adres: Urzędu Miasta Rawa Mazowiecka, 96-200 Rawa Mazowiecka Pl. Piłsudskiego 5 z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko Aplikanta Straży Miejskiej w Rawie Mazowieckiej”, w terminie do dnia 22 marca 2021 roku do godz. 10oo . Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane. W przypadku ofert nadesłanych listownie liczy się data wpływu oferty do Urzędu.
Wzór kwestionariusza osobowego niezbędnego do złożenia oferty pracy dostępny jest do pobrania na stronie www.bip.rawamazowiecka.pl bądź w Wydziale Organizacyjnym Urzędu Miasta Rawa Mazowiecka, pokój nr 17 w godzinach pracy Urzędu.
Z pracownikiem zostanie zawarta umowa na czas określony. Pozytywny wynik ukończenia szkolenia podstawowego jest warunkiem dalszego zatrudnienia pracownika.
Ponadto, jeśli kandydat dotychczas nie był zatrudniony na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy o pracownikach samorządowych zostanie skierowany do odbycia służby przygotowawczej kończącej się egzaminem. Pozytywny wynik egzaminu kończącego służbę przygotowawczą jest warunkiem dalszego zatrudnienia pracownika.
Burmistrz Miasta Rawa Mazowiecka informuje kandydatów, że oferty niekompletne (nie zawierające wszystkich obowiązkowo wymaganych danych i dokumentów) oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Nie dopuszcza się uzupełniania dokumentów złożonych w ofertach po upływie terminu na złożenie ofert.
Osoby, których oferty spełnią wymagania formalne zostaną dopuszczone do kolejnego etapu procedury naboru.
O dalszej procedurze naboru i terminach kandydaci będą poinformowani telefonicznie bądź odrębnym pismem.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej adres www.rawamazowiecka.pl oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta.
Burmistrz Miasta zastrzega sobie prawo do unieważnienia naboru bez podania przyczyn.
Klauzula informacyjna dla kandydatów
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1) – dalej RODO informuję, iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miasta w Rawie Mazowieckiej z siedzibą w Rawie Mazowieckiej, Plac Piłsudskiego 5;
2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na stanowisko aplikant w Straży Miejskiej na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO (to jest na podstawie Pani/Pana dobrowolnej zgody) oraz w zakresie danych osobowych wymienionych w art. 221 1 Kodeksu pracy – na podstawie ww. przepisu Kodeksu pracy;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu:
-
- realizacji procedury rekrutacji w ramach niniejszego naboru:
- na podstawie Kodeksu pracy oraz ustawy o pracownikach samorządowych w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c ogólnego rozporządzenie o ochronie danych osobowych - w ramach realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze danych oraz w zakresie danych o niepełnosprawności w zw. z art. 9 ust. 2 lit. b ww. rozporządzenia - w ramach wykonywania szczególnych praw przez Panią/Pana dotyczących pierwszeństwa zatrudnienia na stanowisku urzędniczym, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych,
- a w zakresie w jakim podanie danych jest dobrowolne na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych
- realizacji procedury rekrutacji w ramach niniejszego naboru:
4. Pani/Pana dane osobowe przekazane w celach związanych z rekrutacją nie będą przekazywane odbiorcom danych; nie będą one również przekazywane do państw trzecich ani do organizacji międzynarodowych;
5. Pani/Pana dane osobowe podane w związku z procesem rekrutacji będą przechowywane do czasu zakończenia tego procesu:
- Pani/Pana oferta pracy w przypadku niezakwalifikowania do kolejnych etapów oraz niewskazania Pani/Pana kandydatury w protokole naboru może być odebrana przez Panią/Pana osobiście w terminie miesiąca od dnia ogłoszenia wyniku naboru. Po ww. terminie zostanie komisyjne zniszczona,
- jeżeli Pani/Pana kandydatura zostanie wskazana w protokole naboru Pani/Pana oferta pracy będzie przechowywana przez okres trzech miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru. Po ww. terminie nieodebrana przez Panią/Pana osobiście oferta zostanie komisyjne zniszczona,
- pozostałe dokumenty przebiegu procesu rekrutacji będą przechowywane przez okres 5 lat kalendarzowych po ostatecznym zakończeniu procedury naboru,
- w przypadku danych podanych dobrowolnie do czasu wycofania zgody, lecz nie dłużej niż przez okresy wskazane powyżej.
6. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia, jak również prawo do ograniczenia ich przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych; w zakresie w jakim przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych odbywa się na podstawie udzielonej zgody – ma Pani/Pan prawo do wycofania tej zgody, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
7. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli Pani/Pana zdaniem, przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych - narusza przepisy RODO;
8. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest warunkiem udziału w procesie rekrutacji. Brak podania tych danych będzie skutkował tym, że Pani/Pana aplikacja nie będzie brana pod uwagę w procesie rekrutacji.
9. Podane przez Pana/Panią dane osobowe nie będę wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania, o którym mowa w art. 22.
Wymagane dokumenty: list motywacyjny oraz CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone podpisaną przez kandydata klauzulą:
„Na podstawie art. 7 ust. 1 RODO oświadczam, iż wyrażam zgodę na przetwarzanie przez administratora, którym jest Urząd Miasta w Rawie Mazowieckiej z siedzibą w Rawie Mazowieckiej, Plac Piłsudskiego 5, moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych, w celu przeprowadzenia procedury rekrutacji na stanowisko aplikant w Straży Miejskiej. Powyższa zgoda została wyrażona dobrowolnie zgodnie z art. 4 pkt 11 RODO”.
Metryka
- opublikował: Elżbieta Muszeldata publikacji: 2021-03-10 08:37