Burmistrz Miasta Rawa Mazowiecka
Pl. Piłsudskiego 5
Tel. (046) 814-47-11, 814-37-31 (sekretariat)
Fax. (046) 814-43-23
Email: wgk@rawamazowiecka.pl
o g ł a s z a
Przetarg nieograniczony na:
Dostawę materiałów drogowych oznaczonej wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) jako:materiały chodnikowe kod 28813100-5 (kostka betonowa, krawężnik uliczny betonowy, obrzeże trawnikowe)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można równie odebrać w Wydziale Gospodarki Komunalnej, Plac Piłsudskiego 4, pokój nr 15, lub za zaliczeniem pocztowym.
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest udostępniona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://bip.rawamazowiecka.pl
Nie przewiduje się składania ofert częściowych, ani wariantowych.
Termin realizacji zamówienia:
31 pażdziernika 2006r.
W postępowaniu mogą wziąć udział oferenci, którzy spełniają warunki określone w art.22
ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2004r.Nr 19, poz. 177) z późniejszymi zmianami
Spełnienie tych warunków zostanie ocenione przez sprawdzenie dokumentów, o których mowa w pkt 8 siwz.
Wadium nie pobiera się.
Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie Zamawiającego (Pl. Piłsudskiego 4, pokój nr 15) w dniu 14 sierpnia 2006r. o godz. 11: 05 .
Przy otwarciu ofert dopuszcza się obecność oferentów.
Kryteria oceny ofert:
- cena – 100 %
Zamkniętą kopertę z ofertą oznaczoną: „Dostawa materiałów drogowych” należy złożyć w siedzibie Zamawiającego do dnia 14 sierpnia 2006r. do godz. 11 : 00 w Sekretariacie Urzędu Miasta (Pl. Piłsudskiego 4. pokój nr 5).
Uprawnionym do kontaktów z oferentami jest:
Artur Piotrowski tel (046) 814 34 57.
Termin związania ofertą: 15 dni.
Ogłoszenie o niniejszym zamówieniu publicznym zamieszczone zostało na stronach portalu internetowego Urzędu Zamówień Publicznych w dniu 03 sierpnia 2006r.