Odnośniki
- Ułatwienia dostępu
-
Strona Podmiotowa Biuletynu Informacji Publicznej
https://www.bip.gov.pl - www.rawamazowiecka.pl
-
Prześlij uwagę, zgłoszenie
Przesyłanie uwagi, zgłoszenia
-
Fotokod tej strony
Fotokod z linkiem do tej strony
Kalendarium
Pn | Wt | Śr | Czw | Pt | Sob | Nd |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | |||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
Najbliższe wydarzenia
Przejdź do: www.rawamazowiecka.pl
Treść strony
Przetarg nieograniczony na: Zagospodarowanie terenu Przedszkola nr 3 w Rawie Mazowieckiej wraz z elementami małej architektury
Gmina Miasto Rawa Mazowiecka pl. Piłsudskiego 5
tel. (046) 814 47 11, fax. (046) 814 43-23
o g ł a s z a
Przetarg nieograniczony na: Zagospodarowanie terenu Przedszkola nr 3 w Rawie Mazowieckiej wraz z elementami małej architektury
oznaczone wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) jako:
45000000-7 - Roboty budowlane
45223800-4 – Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji
45223820-0 – Gotowe elementy i części składowe
45450000-6 – Roboty budowlane wykończeniowe pozostałe
45112712-9 – Roboty w zakresie kształtowania ogrodów
45112723-9 – Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
Przedmiotem Zamówienia jest:
Zagospodarowanie terenu Przedszkola nr 3 w Rawie Mazowieckiej wraz z elementami małej architektury polegające na:
a) robotach budowlanych:
- wykonanie elementów małej architektury (place zabaw) - 2 place zabaw
- wykonanie murku oporowego - 7,128 m3
- wykonanie sceny widowiskowej zewnętrznej – 54,818 m2
- wykonanie odwodnienia terenu – 20,6 m
- wykonanie nawodnienia terenu - 2400,0 m
- wykonanie nawierzchni utwardzonych – 186,7 m2
b) robotach w zakresie budowania terenów zielonych:
- nasadzenia drzew i krzewów - 1188 szt.
- obsadzenie kwietników roślinami cebulkowymi – 1159 szt.
- wykonanie trawników – 0,372 ha
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w Wydziale Rozwoju Gospodarczego, Promocji i Integracji Europejskiej Plac Piłsudskiego 4 pokój nr 12, lub za zaliczeniem pocztowym. Specyfikacja jest również udostępniona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://bip.rawamazowiecka.pl
Nie przewiduje się składania ofert częściowych, ani wariantowych.
Zamawiający przewiduje ewentualne udzielenie zamówień uzupełniających.
Termin wykonania zamówienia: 3 miesiące od dnia przekazania placu budowy.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy:
- Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do należytego wykonania zadania;
- Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
- Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej należyte wykonanie robót.
- Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia;
- Na wykonany przedmiot zamówienia udzielą co najmniej 3 letniej gwarancji;
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
2) budowaniu terenów zielonych, tj. wykonywaniu nasadzeń drzew i krzewów, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, o łącznej wartości nie mniejszej niż 100.000 PLN, przy czym wartość jednej roboty nie może być mniejsza niż 70.000 PLN.
-
Oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust.1 i art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych zgodnie z drukiem załączonym do specyfikacji;
-
Aktualny odpis z właściwego rejestru;
-
Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
-
Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne, lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
-
Wykaz wykonanych w okresie kwiecień 2005 – kwiecień 2010 robót polegających na:
1) wykonywaniu elementów małej architektury (budowa placów zabaw), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, o łącznej wartości nie mniejszej niż 50.000 PLN, przy czym wartość jednej roboty nie może być mniejsza niż 30.000 PLN.
-
Polisa lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, a w przypadku Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, przed podpisaniem umowy, polisę lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości co najmniej 100.000 PLN.
-
Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania: osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej oraz osobą uprawnioną do kierowania robotami, posiadającą kwalifikacje w zakresie prowadzenia prac pielęgnacyjnych na terenach zielonych).
-
Zaparafowany projekt umowy.
-
Wypełniony kosztorys ofertowy w szczegółowości określony w załączniku nr 2 do SIWZ.
-
Wypełniony formularz „Oferta”.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o powyższe dokumenty, oświadczenia i informacje wg formuły spełnia/nie spełnia.
Zamkniętą kopertę z ofertą oznaczoną: „Oferta na Zagospodarowanie terenu Przedszkola nr 5 w Rawie Mazowieckiej wraz z elementami małej architektury” należy złożyć w siedzibie Zamawiającego do dnia 17 maja 2010r. do godz. 1000 w Sekretariacie Urzędu Miasta (pl. Piłsudskiego 5, pokój nr 12). Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie Zamawiającego (Pl. Piłsudskiego 5, pokój nr 15 – sala konferencyjna) w dniu 17 maja 2010r. o godz. 10 05. Przy otwarciu ofert dopuszcza się obecność oferentów.
Wadium: 3.000,00 zł
Kryteria oceny ofert: cena – 100%
Uprawnionym do kontaktów z oferentami są:
Paweł Piątkiewicz, Marian Witek, Izabela Bors – Plac Piłsudskiego 4 pokój nr 12
fax. (046) 814 43 23, email: inwestycje@rawamazowiecka.pl.
Termin związania ofertą: 30 dni.
W zamówieniu nie zostanie wykorzystana aukcja elektroniczna, nie przewiduje się ustanowienia dynamicznego systemu zakupów, zawarcia umowy ramowej, udzielania zaliczek.
Ogłoszenie o niniejszym zamówieniu publicznym zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dn. 30.04.2010 r.
Metryka
- opublikował: Brzeziński Tomasz - RGPiIEdata publikacji: 2010-04-30 13:37
- zmodyfikował: Brzeziński Tomasz - RGPiIEostatnia modyfikacja: 2010-04-30 13:55
Metryka
- opublikował: Brzeziński Tomasz - RGPiIEdata publikacji: 2010-04-30 13:57