Odnośniki
- Ułatwienia dostępu
-
Strona Podmiotowa Biuletynu Informacji Publicznej
https://www.bip.gov.pl - www.rawamazowiecka.pl
-
Prześlij uwagę, zgłoszenie
Przesyłanie uwagi, zgłoszenia
-
Fotokod tej strony
Fotokod z linkiem do tej strony
Kalendarium
Pn | Wt | Śr | Czw | Pt | Sob | Nd |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | |||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
Najbliższe wydarzenia
Przejdź do: www.rawamazowiecka.pl
Treść strony
Nabór na wolne stanowisko pracy
Burmistrz Miasta Rawa Mazowiecka
ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy
Podinspektor w Wydziale Gospodarki Komunalnej
Urzędu Miasta Rawa Mazowiecka
I. Nazwa i adres jednostki: Urząd Miasta, 96-200 Rawa Mazowiecka Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 5.
II. Określenie stanowiska: podinspektor.
III. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem:
1. wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- wykształcenie wyższe – ochrona środowiska,
- co najmniej pięcioletni staż pracy,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych,
- nieposzlakowana opinia,
- niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- stan zdrowia pozwalający na wykonywanie pracy na ww. stanowisku,
- znajomość przepisów prawa z zakresu ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, prawo wodne oraz prawo zamówień publicznych,
- bardzo dobra umiejętność obsługi komputera i znajomość oprogramowania biurowego (pakiet MS Office: Word, Excel),
- posiadanie prawa jazdy kat. B.
2. wymagania dodatkowe:
- inne dokumenty potwierdzające dodatkowe kwalifikacje zawodowe w tematyce związanej z zadaniami stanowiska pracy,
- znajomość przepisów prawa z zakresu ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, prawo wodne oraz prawo zamówień publicznych,
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- wykształcenie kierunkowe,
- umiejętność kompleksowego wykorzystania swojej wiedzy,
- umiejętność planowania i organizacji pracy własnej,
- kreatywność, samodzielność,
- umiejętność pracy w zespole,
- dyspozycyjność, obowiązkowość, rzetelność, staranność,
- wysoka kultura osobista.
IV. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1) bieżące dbanie o utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta następujących obiektów pasa drogowego tj. chodników, ulic i zieleni w pasach drogowych, obszaru zrewitalizowanego oraz w zakresie zieleni komunalnej i zadrzewień, na obiektach tj. tereny przy budynkach wielorodzinnych,
2) prowadzenie postępowań w sprawie wydawania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach,
3) wprowadzanie do bazy OOŚ (skanowanie, opisywanie i wprowadzanie do programu dokumentacji dot. wydanych decyzji środowiskowych),
4) prowadzenie postępowania w sprawie wydania decyzji administracyjnych o naruszenie stosunków wodnych wynikających z ustawy Prawo wodne,
5) udzielanie odpowiedzi na wnioski o udostępnieniu informacji publicznej, wypełnianie formularzy ankiet w zakresie wynikającym z wykonywanych zadań,
6) przygotowywanie wniosku do RDOŚ o uzyskaniem zezwolenia na odstępstwa od zakazów dot. płoszenia gawronów z terenów obiektów publicznych,
7) wykonywanie zadań wynikających z ustawy Prawo ochrony środowiska w zakresie sporządzania sprawozdań z planu działań krótkoterminowych z Programów Ochrony Powietrza,
8) przygotowywanie dokumentacji przetargowej oraz prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych z zakresu tematycznego zadań i obowiązków (tj.: utrzymanie chodników, ulic, pasów zielonych w drogach, obszaru zrewitalizowanego oraz terenów przy budynkach wielorodzinnych),
9) sporządzanie umów oraz przygotowywanie projektów uchwał,
10) nadzór nad utrzymaniem w czystości wiat przystankowych w tym; zakup uszkodzonych elementów wiat, malowanie ławek.
11) przygotowywanie Planu Gospodarki Niskoemisyjnej jego aktualizacji oraz sporządzania sprawozdań z jego realizacji,
12) prowadzenie spraw w sprawie określenia wykazu kąpielisk na terenie miasta Rawa Mazowiecka oraz sezonu kąpielowego,
13) dokonywanie rocznych przeglądów technicznych urządzeń zgodnie z prawem budowlanym, wykonywanie zaleceń naprawczych określonych w protokołach przeglądu placów zabaw, zakup nowego sprzętu zabawowego,
14) bieżąca archiwizacja i przekazywanie zarchiwizowanych dokumentów do archiwum każdego roku w okresie od 1 stycznia do 30 kwietnia,
15) obsługa strony internetowej Wydziału GK w zakresie powierzonych zadań,
16) publikacja zamówień publicznych,
17) inne sprawy zlecone przez Naczelnika Wydziału oraz Burmistrza Miasta.
V. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
- praca w wymiarze 1 etatu,
- 40 godzin tygodniowo,
- miejsce pracy: Urząd Miasta w Rawie Mazowieckiej, Plac Piłsudskiego 4, częściowo praca w terenie,
- umowa o pracę: pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony,
- specyfika pracy: praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.
VI. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był wyższy niż 6 %.
VII. Wymagane dokumenty:
1. list motywacyjny;
2. kwestionariusz osobowy;
3. curriculum vitae;
4. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz staż pracy;
5. kopie świadectw pracy;
6. kopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach;
7. kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku osób niepełnosprawnych);
8. oświadczenia:
1) o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
2) o stanie zdrowia pozwalającym na podjęcie zatrudnienia na stanowisku wskazanym w ogłoszeniu o naborze;
3) o posiadaniu obywatelstwa polskiego oraz korzystaniu z pełni praw publicznych.
Każdy dokument składany w formie kserokopii musi być potwierdzony za zgodność z oryginałem przez składającego ofertę, poprzez użycie zwrotu „stwierdzam zgodność z oryginałem”, miejscowość, data, czytelny podpis.
Dokumenty składane w oryginale muszą być podpisane czytelnie przez kandydata.
Wymagane dokumenty: list motywacyjny oraz CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone podpisaną przez kandydata klauzulą:
„Na podstawie art. 7 ust. 1 RODO oświadczam, iż wyrażam zgodę na przetwarzanie przez administratora, którym jest Urząd Miasta w Rawie Mazowieckiej z siedzibą w Rawie Mazowieckiej, Plac Piłsudskiego 5, moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych, w celu przeprowadzenia procedury rekrutacji na stanowisko podinspektor w Wydziale Gospodarki Komunalnej. Powyższa zgoda została wyrażona dobrowolnie zgodnie z art. 4 pkt 11 RODO”.
VIII. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów:
Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie w biurze podawczym Urzędu Miasta Rawa Mazowiecka Pl. Piłsudskiego 5 lub listownie na adres: Urzędu Miasta Rawa Mazowiecka, 96-200 Rawa Mazowiecka Pl. Piłsudskiego 5 z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko podinspektor w Wydziale Gospodarki Komunalnej Urzędu Miasta Rawa Mazowiecka”, w terminie do dnia 27 stycznia 2025 roku, do godz. 10oo. Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
W przypadku ofert nadesłanych listownie liczy się data wpływu oferty do Urzędu.
Jesteśmy samorządem otwartym na zatrudnienie pracowników z niepełnosprawnościami, zachęcamy do składania aplikacji przez osoby z niepełnosprawnością.
Wzór kwestionariusza osobowego niezbędnego do złożenia oferty pracy dostępny jest do pobrania na stronie https://bip.rawamazowiecka.pl/1096,kwestionariusz-osobowy bądź w Wydziale Organizacyjnym Urzędu Miasta Rawa Mazowiecka, pokój nr 17 w godzinach pracy Urzędu.
Z pracownikiem podejmującym po raz pierwszy pracę w administracji samorządowej zostanie zawarta umowa na czas określony. Pozytywny wynik egzaminu kończącego służbę przygotowawczą jest warunkiem dalszego zatrudnienia pracownika.
Burmistrz Miasta Rawa Mazowiecka informuje kandydatów, że oferty niekompletne (nie zawierające wszystkich obowiązkowo wymaganych danych i dokumentów) oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Nie dopuszcza się uzupełniania dokumentów złożonych w ofertach po upływie terminu na złożenie ofert.
Osoby, których oferty spełnią wymagania formalne zostaną dopuszczone do kolejnego etapu procedury naboru.
O dalszej procedurze naboru i terminach kandydaci będą poinformowani telefonicznie bądź odrębnym pismem.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej adres https://bip.rawamazowiecka.pl/ oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta.
Burmistrz Miasta zastrzega sobie prawo do unieważnienia naboru bez podania przyczyn.
Klauzula informacyjna dla kandydatów
Zgodnie Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) - dalej RODO oraz Ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych informuję, iż:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miasta w Rawie Mazowieckiej z siedzibą w Rawie Mazowieckiej, Pl. Piłsudskiego 5;
2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na stanowisko podinspektor w Wydziale Gospodarki Komunalnej na podstawie art. 6 RODO (to jest na podstawie Pani/Pana dobrowolnej zgody) oraz w zakresie danych osobowych wymienionych w art. 221 Kodeksu pracy – na podstawie ww. przepisu Kodeksu pracy;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu:
a) realizacji procedury rekrutacji w ramach niniejszego naboru:
- na podstawie Kodeksu pracy oraz Ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych w zw. z art. 6 ust. 1 Ustawy o ochronie danych osobowych,
- w ramach realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze danych oraz w zakresie danych o niepełnosprawności w zw. z Ustawą z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych,
- w zakresie w jakim podanie danych jest dobrowolne na podstawie wyrażonej przez Panią/ Pana zgody na podstawie art. 6 Ustawy o ochronie danych osobowych;
4)Pani/Pana dane osobowe przekazane w celach związanych z rekrutacją nie będą przekazywane odbiorcom danych; nie będą one również przekazywane do państw trzecich ani do organizacji międzynarodowych;
5) Pani/Pana dane osobowe podane w związku z procesem rekrutacji będą przechowywane do czasu zakończenia tego procesu:
- Pani/Pana oferta pracy w przypadku niezakwalifikowania do kolejnych etapów oraz niewskazania Pani/Pana kandydatury w protokole naboru może być odebrana przez Panią/Pana osobiście w terminie miesiąca od dnia ogłoszenia wyniku naboru. Po ww. terminie zostanie komisyjnie zniszczona,
- jeżeli Pani/Pana kandydatura zostanie wskazana w protokole naboru, Pani/Pana oferta pracy będzie przechowywana przez okres trzech miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z inną osobą wyłonioną w drodze naboru. Po ww. terminie nieodebrana przez Panią/Pana osobiście oferta zostanie komisyjnie zniszczona,
- pozostałe dokumenty przebiegu procesu rekrutacji będą przechowywane przez okres 5 lat kalendarzowych po ostatecznym zakończeniu procedury naboru,
- w przypadku danych podanych dobrowolnie do czasu wycofania zgody, lecz nie dłużej niż przez okresy wskazane powyżej;
6) Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia, jak również prawo do ograniczenia ich przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych;
7) W zakresie w jakim przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych odbywa się na podstawie udzielonej zgody – ma Pani/Pan prawo do wycofania tej zgody, bez wpływu na zgodność
z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
8) Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli Pani/Pana zdaniem, przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO;
9) Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest warunkiem udziału w procesie rekrutacji. Brak podania tych danych będzie skutkował tym, że Pani/Pana aplikacja nie będzie brana pod uwagę w procesie rekrutacji;
10) Podane przez Pana/Panią dane osobowe nie będę wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji.
Metryka
- opublikował: Elżbieta Muszeldata publikacji: 2025-01-13 14:41
- zmodyfikował: Elżbieta Muszelostatnia modyfikacja: 2025-01-15 13:39
Metryka
- opublikował: Elżbieta Muszeldata publikacji: 2025-01-15 13:46